Artikelbilder sökes 1
Som vissa kanske sett brukar jag försöka påta ihop Rasspecialer då och då :) Jag väljer raser efter en tidigare tråd där ni medlemmar fick tala om vilka raser ni ville läsa om.
Jag tycker det är klart roligast om Rasspecialerna innehåller bilder på rasen. Det är ju så att man inte får ta bilder hur som helst. Jag letar oftast bilder på fria fotosidor. Men jag har ett par raser som jag inte har en enda eller få/dåliga bilder på.
Så har ni bilder på någon av följande raser, som ni har rättigheter till och kan tänka er låna ut till en artikel här, PMa mig eller skriv i tråden!
AUSTRALISK TERRIER
BELGISK VALLHUND
CANE CORSO
DANSK-SVENSK GÅRDSHUND
GRIFFON BRUXELLOIS
IRLÄNDSK TERRIER
IRLÄNDSK VARGHUND
KARELSK BJÖRNHUND
KAVKAZSKAJA OVTJARKA
LAKELANDTERRIER
LANCASHIRE HEELER
NORSK LUNDEHUND
PATTERDALE TERRIER
STAFFORDSHIRE BULLTERRIER
TIBETANSK SPANIEL
VÄSTGÖTASPETS
VÄSTSIBIRISK LAJKA
ÖSTSIBIRISK LAJKA
SJÄLVKLART SKA HUNDARNA VARA RENRASIGA, EFTERSOM DET ÄR TILL RASSPECIALER 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Puh, vilken lista!

Haha fick du skavsår mellan fingrarna 
Hehe kopierade bara in från ett dokument på datorn, som tur var ;)

jag har bilder på varghundar om de kan vara till någon hjälp
#4 Absolut! Vore toppen :)
Du kan mejla dem till sara_gunnteg@hotmail.com (obs. understreck mellan för & efternamnet) om du vill, eller lägga här i tråden!
Skriv i mejlet eller vid bilderna om du lägger i tråden, om du vill att jag i artikeln anger vem jag fått bilderna från/fotografens namn/hundarnas namn eller något annat.

Jag har ju bilder på jämthund, ska jag maila eller lägga in här? :)
#6 Vad jättebra! :) Du gör som du vill om du mejlar eller lägger i tråden. Men jag kan tycka det blir lättare om ni mejlar, eftersom tråden kan bli väldigt lång om det blir många som bidrar med bilder. Men gör som du vill :)

#7 Jag mailar!

Har bilder på Pumi, Puli, Bichon Frisé, Eng Springer Spaniel och Isländsk fårhund (bara 1 bild på den)! ;)
Vill du att jag skickar några?
Bara att skicka på ni som har :)
Och som sagt, skriv med om ni vill att det ska stå vem som är fotograf, vad hundarna heter el. liknande. Annars skriver jag alltid medlemsnamnet.
Elna, Kajsa_ & Hera - Tusen tack :) Superhärliga bilder dessutom!
#12 Tack så mkt!
Jag kan ta bilder på min hund, fast han är bara hälften Tibetansk spaniel. Ser ut som en Tibbe, hjälper det dig?
#14 Det står att hunden ska vara renrasig så det hjälper nog inte. :)
Och jag har en eurasier. Mailar dig :)
Ojj förlåt, missade det
Skulle du kunna uppdatera vilka raser du behöver på?
**MVH Cerrolyn
#18 Det har jag gjort ;)
Men kan komma att behöva fler raser längre fram! Jag försöker koncentera mig på ett gäng åt gången av alla de som blev önskade.
#20 Det vet jag inte om jag vågar mig på, väldigt speciell och ovanlig ras.
Uppdaterat listan i #0
Såg att Norbottenspets fanns med. Jag kan dock få fram bilder på Finsk Spets om du skulle vilja ha ;)
Ja, jag försöker ju först och främst ta de raser ni medlemmar önskat, men du får visst skicka bilder på Finsk spets med om du vill :)
Har massor på Lancashire heeler! Dock så är dem på en annan dator, men kanske kan skicka imorgon?
#0 Har skickat några meil till dej. Några stycken
#25 Ja men självklart :) Inte kommer jag hinna skriva någon artikel till imn ändå ;) Bara att skicka när du känner för det.
#26 Spännande, spännande, då måste jag gå in och kolla