OT, Väder hos er?
Här har det snöat nu i 3 dagar, ser då inga tecken alls på att det ska sluta. Ligger ca 10cm snö på gården, jag är glad och hundarna är glad. Men min karl är mindre glad, han vill ju ut och köra cross i skogen.
Så, hur ser det ut hos er?
Hos oss har det också snöat i några dagar, men det har aldrig fasstnat på marken (eller hur man nu säger :P) Men nu börjar jag se lite ljusare på det hela, för imorse var det soligt, men det är kallt fortfarande, men det är ju morgon trotsallt, vi får se hur varmt det blir senare på dagen, egentligen skulle det bli regn sa dom på nyheterna, men det verkar inte så, inte just nu iallafall! =P

här har det spöregnat i 3 dagar nu, och iskallt och rått är det jag har plockat fram långklasongerna och vinterkappan igen, och håller på att frysa ihjäl,men snodden trivs ju förstås:-))

Igår kom dte snöblandat, idag är det småmulet, blåsigt men uppehåll. Gissar att det torkar upp bra i marken av detta väder.
Håller alla tummar och tår att det blir sommar igen till veckan. Vi ska till leksand på medeltidsmarknad och kommer att bo i tält torsdag till söndag. Vill gärna slippa vara blöt och iskall, och kommer väldigt gärna hem med torra tält! Annars ska vi lyckas torka dem, och det är inte så lätt. Det största är på dryga fyrtio kvadratmeter!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Här kom det snö igår, då var jag inte glad :P. Det ligger kvar idag, men det är plusgrader så jag hoppas det försvinner snabbt som attan.

Här är det soligt och lite blåsigt. Snö har det bara varit ca en vecka i vintras, men så bor jag i Skåne också…
Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

Kallt, blåsigt och smådugg. I går regnade det hela dagen det kom massor. Vi hade kl 10 i morse bara 4 grader varmt. Burr! Och för ca en vecka sedan 28 grader i skuggan ju.
Här har det mestadels regnat, lite snö har det kommit, men det har smällt bort med en gång. Idag tror jag dock att det är torrt ute, men bara 7 plus. Det är i Smedjebacken det.
Snöat i nästan två dygn. Men idag har nästan all snö försvunnit. Ser helt sjukt ut med blommor, grönt gräs o träd och så snö mitt upp i allt.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
regn, regn, regn och regn… 5 grsder varmt och en hund som fått för sig att hon inte vill vara inne. efter långpromenaden blev hon helt upprörd när hon komin, satte sig och gnydde vid dörren (Nova är en tyst hund.. detta gnällandet har kommit på sistonde. och bara när hon vill ut och leka) och gjorde som hon gör när hon måste ut och kissa. Syrran tog ut henne, men hunden bara nosade.. vi var ute i två timmar och bara plojade, sen gick hon med på att gå in.. *ler*
här har det regnat sedan i torsdags=( o enligt SMHI ska det fortsätta likadant fram till fredag *blää*
jag trodde det skulle vara sommar nu;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Är det inte så att när det är kallt och jäkligt idag (eller rättare sagt igår) så blir det en varm sommar? =P
Det hoppas jag verkligen:) dels för att jag tycker om sommaren och dels för att värmen har en lindrande inverkan på min värk=)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

+6 men soligt.
Det har inte snöat iaf…