OT) KERSTINJO hoho
Tänkte bara meddela att om du ska vara hundvakt åt min vackra blivande champion på söndag så får du allt se till att vaccinera och avlusa AA
(Amatören Amos.. eller var det Amos Marodören…)
Så imorgon fredag har du en tid kl 9.45
Jag följer med, så att jag ser att han blir godkänd. 

Usch stackaren! Nu förstår jag varför hon flyr till landet med sin marodör. :)

Men jag hittar henne där oxå.
Du Gejsa måste ju förstå att Amos måste vara ren innan han får träffa min ädla schäfer :)
Det är inte konstigt att du hittar henne, hon sitter väl i ett förråd och äter torrfoder och burkmat :P Hon vart lite desperat när hon upptäckte vilken gardin hängare hon skulle vara hundvakt åt! ;)

NÄÄÄÄÄÄÄ! Det är ju hennes hund som hänger i gardinerna.
Jag har ju en schäfer = beter sig inte så

#3# Ja, ja ren ja. Men att ge spruta är väl onödigt? :) Eller var den till kerstin? För att hon ska lugna ner sig. Hon är väl odräglig när hon vann pris antar jag.

#6 nu måste jag få lägga mig i… inte sjutton var det väl kerston som fick pris?? Eller har dom tantispriser när man ställer ut hundar.. nu blir jag alldeles förvirrad…

#7#
Nu ska man inte vara så petnoga med orden.
Hahha

Både Amos och Arras vaccinerades.
Att Exit skulle skrika visste jag innan. Han skrek redan när jag höll fast honom.
Men Amos skrek högst av alla.
Veterinären fick t.om avbryta för att ta på sig hörselkåpor.
Hon var orolig för att bli distraherad och sticka fel annars 

Haha ok! Då slipper dina schaffrar bli smittade av den svarta marodören då. :)
Hahaha xD
Tssss….. Amos gjorde bara ett ynka gnyende och blev mest irriterad för att han bara fick EN ynka godisbit efteråt. Huvudet gick i kors när han undrade var resten av godiset var. *fnys* EN bit??? Det kanske räcker åt shaffrar?
# 6. Nä, men man skulle kunna tro att det var jag som vann o egentligen borde jag ha gjort det. Så bra som jag är!

#13# Det betyder ju bara att din svarta marodör är bortskämd också allra redan. Ska ha flera bitar godis. :)