Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 742 ggr
bejtedejte
0

Hemsk film + protestlista!

VARNING FÖR HEMSK FILM!!

Titta inte på den om ni inte är säkra på ett ni klarar av att se den. Handlar om pälsfarmer och hur djuren behandlas där.

http://www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf

Ni som vill ha mailet med protestlista mot denna behandling av djur som ska skickas in till PETA får gärna skriva till mig med er mailadress så skickar jag den så ni kan vidarebefordra den.

Jag brukar inte vara för protestlistor som skickas hit och dit, men efter att ha sett denna filmen vill jag bara att så många som möjligt ska skriva på. Kanske kan det hjälpa ett enda djur bort från detta hemska öde.

Grät i en halvtimme efter att jag sett den. :'(

angie6888
0

ja fy det var ruskigt. Man får känslan av att djuren de hanterar betyder inget. stackars djur vilket lidande. även i härliga hund där de hade ett reportage som handlade om att djur som polisen var och hämtade där beslutade länsstyrelsen att hundarna allt som oftast skulle tillbaka till sina plågoandar (dvs deras hussar och mattar) fast de slog de. hade inte tillgång till mat och vatten. Hundar som de ser använts i hundslagsmål. sparkar sina hundar magra och vanvårdade. Men filmen var otroligt stark usch för såna människor hälsningar angela

Horsegirl
0

Gud jag klarade inte av att titta på hela filmen, bara typ några sekunder. usch :'(

Titti
0

Hur kan man göra så där. DJURPLÅGERI! Det är vad det är.

Skrikandes

(ps. Klarade inte av att se så mycket.)

Gråter

Sandra
0

Jag brukar kunna distansera mig från filmen o klara av att se sånt där. Men… jag blev så förbannad att jag vill åka dit o klä av de skinnen så får de se hur skönt det är! IDIOTER! Det finns ju inte ord för hur utbota dumt det där är! Jag lider med djuren när de dessutom lever efteråt =(

Gillar inte heller protestlistor, men den här kan jag skriva på… om djuret är dött, så har den iaf inte ont, även om det inte heller är rätt förstås. Men den där behandlingen gjorde ont i mig =(

davidia
0

jag tittade bara i 5 sekunder sen slog jag ner sidan.klarar inte av att kolla på sånt där.jag tycker det är sjukt och att man borde göra likadant med folket som gör sådär mot djuren.