"Krakel Spektakel....

*fnissar hejvilt*
Jag tror förresten du blivit lurad!
Amos är garanterat en blandras. Alla som ser honom dricka förstår direkt att det är en del schäfer i honom. *fnissar vidare*

Ha ha….ha det nu så roligt med Ture! Valpar är för underbara, när de sover!
ja ge sture en jättepuss från mig och snodden också:-)))))

Va!? Om han inte sätter sig i vattenskålen? Trodde alla flabbar satt i vattenskålen så fort de ser någon. Det är definitivt en schäferblandning Du har. Sitter utanför vattenskålen och dräller när han druckit *skakar på huvudet* 

Hi hi…hör att Du är ny som flabbe ägare. Flabbar fastnar inte på kort och därav så går det heller inte att lägga ut. 

#10 Det var väl skit bakom kameran då? 
Eller så var Ture ivägen för snyggingen.

#12 Pst..skyll inte på en snoris.

HAHAHA!!!!!!!! Kerstin är en svamp xD hon kan inte ha några gardiner XD
HAHAHA!!!!!!!! Kerstin är en svamp xD hon kan inte ha några gardiner XD

Överårig snoris är fortfarande en snoris 
Låter mer som en katt, de brukar ju hänga i gardinerna. Är du säker på att det var en hund du köpte?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Här är jag faktiskt benägen att hålla med Eros…är du verkligen säker på att det är en hund 
Hmmm *funderar* En halv schäfer och en halv labbe….jaaa en schabrador…..
Kerstin limma ihop korten så har du en jättefin hund och då är ju alla nöjda och glada. Zebben och alla schäferdiggare kan ju titta på den del dom gillar och dom som gillar labbar tittar på sin del…jag är ett GENI 

Haha ni är så roliga på denna sajt. Det räcker att bara sitta och läsa vad ni skrivit så blir man glad. :)
H¨åller med Gejsa! =)

Vad tyst det blev nu då. Eller hur malin?!
aa..
aa..
#22 dav tyst ted un åd. relle ruh nilam?!
#25 Hmm, prova att sätta dig upp och ner när du skriver så kanske du skriver åt rätt håll. =)
#26, gör man? xD
#27 Se, nu skrev du ju åt rätt håll alltså måste du ha provat. ;)
jen, ted edakräv ås tgitsnok!

Har du skoj malin? :)
kerstin!!! har du flyttat till Norrköping?^^
De är en nyinflyttad tantis här bredvid med en liten labbefis .. och hon hade brunt sval som du har:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
haha.. joo iof! och om de var du skulle du nog komma springandes imot oss och inte stanna till lite när ecko och jag kommer gående^^
Mjaa jag har ju sett bild på dig.. då hade du iaf brunt sval:P hår alltså.. haha.. kanske svall^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

haha

Krakel Spektakel hängde och slängde i persiennerna..
Meeeeeeeeen, här var det Hicka. Så vi har inga persienner i vardagsrummet.

Krakel Spektakel hängde och slängde i persiennerna..
Meeeeeeeeen, här var det Hicka. Så vi har inga persienner i vardagsrummet.

#37# och #38# Hickar du med nu bara för att du har en hund som heter hicka? haha

#40 Haha, ja jag tror nästan det.
#30, tralk gaj rah luk :D

Vad bra då malin. :)
Vart jobbigt till längden att skriva baklängess! ;) men jag kommer göra det sen :)