Smutsig hund tråd :P

Hihi han ser ut som han tagit ett gyttjebad =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Haha och han ser så nöjd ut ^^
Haha, det fanns bara en gyttjepöl i hela inhägnaden. Nog tusan skulle dom ENBART leka i den ;)

Min lilla fröken skulle aldrig drömma om att sätta sina små tassar i en gyttjepöl… Hon går runt alla pölar hon kan. Funkar inte det går hon i kanten för att bli så lite blöt som möjligt.
Kom precis hem med mitt lilla monster, det bvlev en sen långpromenad idag.. stannade och kastade lite boll på en gräsmatta.. med en stor jordhög på.. Om Nova hade fått bestämma så hade hon spritt ut den över hela gräsmattan. nu fick hon nöja sig med att gräva en liten grop och rulla några hundra varv…

mina hundar ser ut så här mer lr mindre varje dag… de älskar vtn (o gyttja) men det är väl retriverblodet i dem
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

# ja det är inte dåligt med en hund som kan sminka sig själv ;) väldigt söt va hon iaf

*ASG* Vilka lortlärper ni har, dom där lär bli lena som barnstjärtar efter den lerinpackningen =)
Skorpan skulle väl aldrig i sitt liv kliva i närheten av en vattenpöl, så för att få en läcker bild av henne så lär jag tvångsrulla henne i en dungpöl…hmm undrar hur länge jag skulle vara ratad av henne sedan tro 

Vidar kan nog rulla henne i lera om ni kommer hit. Han är expert på att mula ner mindre hundar i lerpölar och annat kladdigt. Finns möjligheten rullar han dem i barr och klöv som fastnar efteråt.
Fast dinn lila fis kanske han skulle rulla sönder.
Hon är ju nästan mindre än hans tassar!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter