Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1099 ggr
Nicki
0

Kom till mig :) (OT)

Hej på er alla!

Håller ju på och grejjar lite smått med en hemsida.
Är ni nyfikna så får ni gärna komma in och kika lite Skrattande

www.exitarras.dinstudio.se

Glöm inte att skriva i gästboken Räcka ut tungan

Nicki
0

Tack för inläggen i gästboken Skrattande

Cerrolyn
0

Varit därFlört

**MVH Cerrolyn

Sara87
0

Kikat in :)

Ska nykomlingen inte heta Svante? :P

gejsa
0

Nu har jag också skrivit där. Jättefin sida med fina vovvar.

Nicki
0

#3 Svante är bara på skämt.

Här är historien för den som orkar läsa Skrattande

Jag var egentligen inte överförtjust i ideén att skaffa en hund till.
Men min man tjatade och tjatade och efter många om och men så jag jag med mig.

MEN!

Denna gången så var det min tur att döpa hunden.
(Vi har döpt varannan hund vi haft)

Så då sade jag att han skulle heta Svante. för att det rimmade med Fjante. Och jag visste att min man skulle hata det namnet *S*

Så namnet kom till bara för att reta honom Skrattande

Men Exit var det namn han slutgiltligen fick.

gejsa
0

Haha du ville inte ha en hund. Jag skulle aldrig säga nej om min gubbe kom hem och sa att han ville ha en schäfer. Här är det jag som släpar hem alla djuren och han säger nej, ALLTID!

Nicki
0

Egentligen så var det ju inte en hund till jag inte ville ha,
Utan mer det att jag inte ville ha 2 kilo grus extra om dagen spritt i huset, och några liter vatten extra runt vattenskålen.
Där de sedan går i vattnet och gör fina bruna tasspår i huset.

Skrattande

Men, men. Det finns ju dammsugare och mopp.
Om jag inte minns fel så var det lillMalin och hennes syster som skulle ta över städningen också Flört

gejsa
0

Haha du glömde alla hårbollar som ligger bakom dörrar och under sängen också. Aha kommer Lillmalin och städar om man skaffar en vovve till? Vad bra!

Nicki
0

Hur kunde jag glömma allt hår!?

Man skulle ha något slags självdrag på golvet med en ventil ut så att alla hundhår flyger ut.
Snacka om att fåglarna skullle kunna bygga en massa mjuka bo sedan Flört

Sara87
0

#5 Ååh tusan :D Blev lite förvirrad där ett tag -ler-

fettmedkevlar
0

Hårbollarna som rullar förbi matbordet ibland känns bara "husligt". Det är väl så ALLA har hemma? Oskyldig

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

gejsa
0

#9# Ja, jag vet inte hur du kunde glömma det. Du kanske också håller får på och får en släng av gammeln. :)

gejsa
0

#11# Nope! Inte jag. Vi har ju två blandraser på storpudel och dom hårar inte. haha

Men våra 6 katter hårar men inte så det fäller på golvet iaf. Men jag kommer ihåg när vi hade dom andra två. Schäfern och mamman till mina nuvarande hundar. Långhårig som hon var och en korthårig schäfer. DET blev hår det.

V-lang
0

Jag har erbjudit mig massor av gånger Nicki Oskyldig Städa är väl en baggis…..men då vill jag att du låter mig ligga i hallen med Arras och Exit Skrattande

Och du, jag var in och satt ett fotspår på eran sida och jag kommer att hålla mig ajour så jag vet vad ni sysslar med framöver Flört