Vårbilder från idag! :)
Eftersom jag av nån anledning bara får upp felmeddelande när jag försöker lägga ut tråden med bild, så kommer en länk till bilderna här istället. För den som är intresserad av att se 1 stycke vit hund i lervällingen 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Söta både du och hunden :)
Härliga bilder :)

Va fin han är. Tur att han inte rullade sig i leran
#1 o #2 Tack för det! :)
#3 Haha nej tack o lov tycker han inte om att rulla sig, bara i snö. Fast han blev tillräckligt skitig ändå :P
Ja de där är tusan tur.. ecko rullar inte heller omrkring ute.. bra de me vita hundar;) Dock var jag smart nog att ge ecko komandot "rulla runt" när vi var ute innan snön kom.. de var ju inte så tort ännu;P
Super söta är ni iaf båda två:) och underbart skönt var de i solen.. ecko och jag var ute en bra stund när jag kom hem från stan också:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#5 Tack för det! :) Haha ja, ska man ha en vit hund måste man ha en som är lite finkänslig :P Fast Eros är lätt att få ren, men det är ju alltid drygt :)
#6 Jo precis^^ Lufsen är ju mörk och han älskar att rulla sig i gräset och i snön. Men Ecko har aldrig någonsin visat tendenser för de.. det enda är att han älskar och hoppa i snön, men när han ser lufsen lägga sig dunk ner på sidan fattar ecko nada:P
#7 Tack Kerstin :)
#8 Haha japp, flattetanten älskade också att rulla sig i allt. Perfekt när det är uppdelat så iaf :P
#9 hihi jaa verkligen:) fast alla har nog inte den turen med vita hundar dock;D
#10 Nä :) Folk tror alltid att jag badar Eros varje dag typ 
såå sött han ser verkligen lycklig ut:-) glada bilder allihopa:-)
Ja det syns så väl när han är glad, ser ut som han skrattar med hela ansiktet :) Var väl skönt att få härja runt lite i leran :)

Superfina bilder…ni är så fina ihop, jäkla synd att inte jag fick vara med tycker jag ;) Men hur bara vågar du smutsa ner honom, jag gissar att det vart badet efter det där 
Tack för det Lottis :) Du är välkommen att komma och vara med när du vill, såklart!
Haha, äsch han måste ju få leka ;) Han är väldigt enkel att få ren och hålla ren, tvärtemot vad folk tror :) Så bad slapp han, och det var han väl tur för honom det!

Ja annars har jag luvat dig om du är stygg mot snyggingen ;)
Jag kommer när du minst anar hehe…
15, javisst eros är det bra med sådan päls där nästan allt rinner av:-))),sån har snodden också, vilket inte många tror;-)
#16 Haha gör det, kul med överraskningar ;)
#17 Jajamen. Annars hade då iaf inte jag orkat ha en vit, långhårig hund :)