Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1789 ggr
Bonnie_lee
0

Fina halsband

Hittade en sida med fina halsband. skulle vara jättefint att använda vid de där extrafina tillfällena, men fint är dyrt Skrikandes

http://www.bamsesbollar.se/webshop/produktera.asp?KatId=598&PkatId=86

Nån annan som vet nån bra sida med halsband till fina tillfälle eller har nåt tips?

Faxlin
0

Kan inte hjälpa dig med din fundering. Men måste bara skriva och tacka för länken. Vad med grejer de har ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bejtedejte
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bamses bollar har en sida med halsband som jag funderat ungefär ett år på att ta in till Sverige. Halsband & koppel sida 2, bling collection. Tror inte de hade blivit så fasansfullt dyra. Köpte ett sådant till min dobbis i New York när jag var där, otroligt snygga och välgjorda. Se vilket på bilden.

Tror ni det finns intresse för dem i Sverige?

Jag är själv en sån som kan lägga hur mycket pengar som helst på ett snyggt halsband, har halsband från 100 kronor upp till 1000 kronor till mina vovvar, men andra är nog inte lika galna i halsband som jag är… ;)

Therese_Melberg
0

Jag köpte ett jättefint halsband till Elvis i julklapp, nithalsband för runt 300 kr, jättefint och jättemjukt på insidan. Kommer inte ihåg var jag köpte det, lite glömsk kanskeFundersam

Therese_Melberg
0

hittade en bättre bild på halsbandet…

smurfan-13
0

Halsband är kul :)

Har själv två halvstryp från halsbanden.com som jag bara älskar! Går att få i olika bredd & storleken anpassas helt efter ens hund!

Bonnie_lee
0

de var jättefina, hittade ett brunt under nyheter :)

Alex
0

Fanns ju jättemycket kul på den sidan, inte bara halsbanden. Men jag måste ju säga att Mexx nog skulle klä i ett halsband med playboykaninen på..Oskyldig

Nej, men älskade varningsskyltarna "I can make it to the gate in 3 seconds, can you?" Attans att man inte har en grind. Räcka ut tungan

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

bejtedejte
0

Alex: Den vill jag ha med en dobermannsymbol på. Undrar om man kan få den med texten "to the door" istället, funkar lite bättre för oss stackars grindlösa människor. hehe

Finns en jättebra med dobermann också, "om du hör mig är jag nära, om du ser mig är det redan för sent". ;)

Alex
0

#8 Haha den var ju också härlig!

Själv vill jag ju ha med en kelpie på, men det fanns ju tyvärr inte. Men australian cattledog borde ju fungera lika bra när det bara är silhuetter, ingen större skillnad då. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst