Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 482 ggr
kerstinjo
0

OT. God eftermiddag!

Ville inget, tyckte bara synd om Lotta, som tjatar så.Cool

Kerstin 

LillMalin
0

Brukar du vilja nåt? xD *kollar lite smått konstigt på Kerstin* xD

gejsa
0

Haha ska ni inte börja med godkväll också?

LillMalin
0

Tydligen! :O tantisar är finurliga ibland, varför har vi dom? xD

gejsa
0

Men malin nu läser du inte ordentligt igen. jag skrev ju godkväll. OM det var mitt inlägg du svarade på?

LillMalin
0

jag svarade på ditt inlägg och visste precis vad jag svarade och vad det stog! =) men det var nog du som inte fattade vad jag menade! ^^

gejsa
0

Jag skrev ju i 2 att ska vi inte börja med godkväll också. Då svarade du tydligen. hihi vi har inte börjat med godkväll utan kerstin skrev godeftermiddag.

V-lang
0

Du är då omtänksam du Kerstin, det känns så skönt att nån tycker synd om mig….men jag måste fråga varför Fundersam

LillMalin
0

Hahaha! ;D Inegn tycjker väl synd om en tantis med rullator! ;) det är ju skoj att sätta dit 4 stenar, 2 på bakhjulen och 2 på framhjulen, då vet inte tantisarna hur dom kommer iväg! ;D Har faktiskt testat på…..syrran Generad

V-lang
0

Jag tror faktiskt Kerstin tycker synd om mig för att gubben är som en åsna….Kerstin får en bulle och Nicki får en Svante och jag….jag får minsann inte ett dugg Gråter

LillMalin
0

Det får du visst Lotta! , sluta ljuga nu! =) du får skriva här på HiF,  t.ex, nu ska man vara tacksam över det man har och sörja över det man inte har! ^^

V-lang
0

Du kan verkligen få en på bättre humör tror jag Fundersam

LillMalin
0

Jag ja! :D det är ju det jag är född till tror jag, vad annars? nån idiot på 13 år som inte fattar nån ting..*fundersam*