OT. God morgon!
Japp som sagt nu önskar jag alla god morgon denna långfredag, hoppas eran dag blir bra 
Idag ska jag iväg och färga håret på en kompis…sitter just nu och funderar på om jag ska ta med en falu rödfärg och doppa henne i eller om jag ska vara snäll för en gång skull, svårt beslut
Men jag har ju hela natten på mig att bestämma mig 
Jag skulle ju vilja färga mitt i samma snygga färg som min vapendragare Kerstin men tyvärr så vill hon inte lämna ifrån sig sitt hemliga recept….det är nått med brunt med grå slingor i eller nått sånt
Men som hämd så får hon inte låna mitt knallrosa läppstift nästa gång hon ska ut med Ching-Chang-Li, så som dom gamla kineserna säger " hämden är ljuv" Mohaahahah 
Ha en bra dag alla hundvänner 
haha god morgon! har dock inte gått och lagt mig än.. men ska väl göra det nån gång i natt ;/
// Vanessa

*ASG* Ja jag ska väl släpa mig in nu tänkte jag, var nu duktig och gör så du också ;)

Go'morron och sov gott =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God morgon och god natt! Nu ska jag rasta lillpigan och sen ska jag sova och drömma om alla julklappar. 
julklappar ?? :)
// Vanessa
God moron och god natt.. ska ut med nova som sover så sött vid dörren. men annars blir det ett himmla liv vid 6 tiden och då är jag definitivt trött. I morgon är det ju en jättelång dag, det hörs ju på namnet.. den kommer nog hålla på ända tills på lördag är jag rädd. *trött*
Och här trodde jag att jag skulle få sova till 9-10 på morgonen men ICKET! För ett visst gäng småvalpar vaknade klockan 6.30 och började pipa det högsta dom kunde för att dom inte ville sitta instängda i valplådan och dega. Dom är ju faktiskt bara 20 dygn gamla så jag tycker faktiskt att dom kan ta och dega lite på morgonen.
Sen skrek dom bara ännu högre för att mamma Tindra inte lät dom dia hur mycket som helst, för nu har dom börjat få tänder och då biter dom henne i spenarna. Vilket liiiiv. =P
Go'morgon, det var ovanligt att se dig här på morgenen Lotta! =)
hmm..hur har min dag varit? Inte direkt den bästa..började med att äta frukost, sen åt jag lite godis ^^ gick till speglen och kollade på blåsorna för att se om dom var på väg att gå bort, men inte var dom det, dom har blivit mycket större än igår…och det gör bara ondare och jag mår sämre….och så fick jag reda på att dom kommer bli öppna sår :O
Sen har jag varit ute med Rico, vilket inte var så väldigt lyckad, eftersom att jag var så yr och illamåande…och mer på min dag har jag inte varit med om…

Men Anne du gick ju och la dig straxt efter mig slarvfia =)
#6 Men Kleverin då…så du tänker verkligen hålla igång hela natten enda till på lördag
Du måste vara segare en mig…jösses och det innebär att du måste bara vara tantis eller 
#4 *ASG* Jag fick ett i natt, det var någon röd tjock gubbe som rasade ner i min fläkt och slängde det på bordet…han gapade något om påskhare, kärringar på kvastar var ett gissel sedan försann han muttrande upp igen…kontigt värre 
Och du får gärna skicka valpisarna till mig för jag går gärna upp med dom, mina valpar väckte mig så jag satt ute när tidningsbudet kom på mornarna *muttrar* så det där är rena rama sovmorgon =) Och du den där lilla som är på väg ur han är nog på väg hem till mig ser det ut som 
Stackars Lill-Malin…gå och lägg dig och vila ist för att ränna ute med Rico. Massor med krya på dig kramar från mig :)
God kväll! ;)
Idag har det varit alldeles för många minusgrader, snöat och blåst. Så vi har mest varit inne och slöat. Även fast Eros väl gärna skulle varit ute mer :) Men matte är fortfarande inte helt frisk från influensan, så har tur att kunna skylla på det.
Inte en enda påskkärring har vi sett. De kanske inte heller tycker om busväder?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Gokväll Sara!
Jasså du har också snöat in, ja som du ser så har jag minsann fått släpat mig ut vare sig jag ville eller inte. Jag har inte heller sett någon påskkärring men som sagt en rödklädd gubbe i natt och sur som ättika var han, kan ju ha berott på vädret och andra omständigheter 
Haha rödklädd gubbe var ju lite fel helg ;) Men det var nog andra omständigheter, ja. Annars var han väldigt vilse.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Hehe ja men han gick ju alldeles vilse i julas, men det berodde ju på att det inte fanns någon snö då….han ju vilse bland grässtråna stackarn 
#9 Den rödklädde gubben hade lite problem förra året, för att vi inte har någon skorsten, så han försökte klämma sig in genom vädringsluckan och fastnade självklart! 
Haha, du får gärna ta hand om valparna under natten och på morgonen så att jag får sova. 

#14 Den där rödklädda gubben börjar allt bli rätt klantig och förmodligen har han druckit lite väl mycket julöl, för skorstenar och vädringsluckor kan ju inte ha krymt med åren 
Jag kommer på stört, jag kan sova i valplådan om jag nu får plats vill säga….jag får väl förmodligen lägga mina volanger på utsidan men det kan det vara värt 
puss o godnatt säger lille Lisette. för nu ska hon nanna innan den stora dagen, innan den stora dagen^^ Kalas imorrn , men fyller inte riktigt ännu.
*kramkalas*
usch! vimsar.. är skit trött.. de är inte nyttigt att städa hela dagen och sen ut med hunden och sen laga mat och sen och sen och sen och sen(A)
Natti natt!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lisette 15 minuter kvar ujujuj…vimsig har du väl alltid varit knäppfia så det var väl inget nytt ;)
Nattinatt vännen =)
Hej Kerstin det var på tiden ;) Vart har du varit hela mitt liv? Tomtarna sprng just iväg, du skrämde bort dom 
Ja uppbringa du lite ordning om du kan, jag har då jobbat och slitet i mitt anletes svett i flera veckor nu och inte lyckats 
Va!? 15 minuter? .. till vad?:P till imorrn? ^^
Neeeh! GODNATT sa jag! vad i tusingen gör jag här än!.. ahh!
Jamen kerstin, vad gör man då- när man fyller på en tisdag. Jo tar den närmaste helgdag:P fast var inte så smart att ta påskafton eller vad tusan de är imorrn.. men men! några kommer iaf. ^^
natti!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#9, men det är ju kul! ;D

#22 vad är det som är kul med att vara sjuk och ha ont…dumma unge 
#9 Nä, orkar inte riktigt ett helt dygn.. den tiden är förbi är jag rädd. eller så har jag bara inte något tillräckligt intressant att sysselsätta mig med så jag håller mig vaken helatiden. numera somnar man ju nästan framför tv'n på kvällarna..
Men är som mest produktiv på natten tror jag, har sökt ett sommarjobb inatt igen. De måtte tro att jag är helt galen som alltid skickar in mina ansökningar runt 1 tiden, eller så tänker de att jag lämpar mig som nattarbetare. *ler*
Nä, bingen härnäst, valpkurs i morogn!
#23, jag är en snäääll Unge! =) Inte dum, jag är smart och Jätte smart! ^^ fast bara när jag vill säga nåt vettigt då gör jag det, annars kan det vara tycker jag! ^^

#24 Jag tänkte väl jag också
Ja det där med att somna framför tv-n vet jag allt för väl hur lätt det är, det händer så gott som varje kväll här….
Jag måste skratta…sitter du och söker jobb på nätterna, hur klarar du det? Jag är så surrig då så det skulle jag aldrig klara då.
Malin du är snäll MEN du är sjuk så trippa tillbaka till sängen och var snäll nu ;)
Jag är ,,,*host host* frisk nu! ;D snart iallafall =)

Fult att ljuga har jag ju sagt till dig 1000 gånger strulfia =)
#26 verkar som jag gör saker bäst på nätterna av någon anledning. alltid då jag skriver arbeten, städar (inte dammsuger, grannarna skulle mörda mig) och uppfinner. Nu har jag precis skrivit klart min systers CV, är så trött att jag snart kolapsar, så jag ska dra mig mot bingen. hemskt vilken snäll syster man är som fixar saker alla tider på dygnet.. *ler*

*fnissar* Jag tror nästan att jag skulle behöva låna dig som sällskap, vi kan hjälpas åt att stryka och hänga upp gardiner, och allt annat tokigt som jag hittar på ibland på nätterna när jag inte kan sova 
#28 :O nu är det ju du som ljuger!! ;D du har bara sagt det….999 gånger !;)

*fnys* inte kan du räkna heller, vad gör du på dina lektioner?
Skrattar 

Spec. på engelskan xD kan sitta och garva jätte mycket xD eftersom tat jag tycker att engelska är såååååååååå roligt!!! :D