Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 640 ggr
V-lang
0

OT. God Morgon!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu höll jag på att göra stans största tabbe, MEN jag tittade på datumet i sista sekunden och hoppade in och ändrade *svetten rinner i pannan* Måtte ingen sett det Oskyldig *visslar*

Gomorron, gomorron här är vår morronkör gomorron, gommoron i kööööör!!!!!!!!!! Hemlis

[Vargnatt-]
0

Go morron :P

Fast egentligen borde jag säga god natt och gå och sova. Men usch så trist att sova när killen jobbar natt.
Hunden och katten sover gott..Det är ju skönt att sova..Hm..Nej ett tag till tänker jag tvinga mig att vara vaken Skrattande

V-lang
0

Du är som mig då, ögonen går i kors men endå sitter man kvar Skrattande Man är bra konstig, endå är det bra tomt här ute nästan så det ekar Skrattande

kerstinjo
0

Jag är ju här!

Kerstin 

[Vargnatt-]
0

Haha ja det är ju mycket roligare att sitta här än att sova Skrattande Men vid ett letade jag upp sängen och låg läste tills strax efter två :)

LillMalin
0

jag är också här >_<

kerstinjo
0

Det är hemskt vad du tjatar godmorgon har du inget annat för dig? Kan du inte städa lite eller så? Sedan tror jag att Skorpan behöver aktivera sig och gå på en shafferutställning. Cool

Fast det är klart då måste Jonny följa med för det är alltid en idiot som springer utanför ringen vid shafferutställningar och låter konstigt och tjoar och har sig.

Men, men det är ju shafferägare och det säger ju allt!Räcka ut tungan De kanske motionerar på det viset medans andra hälften visar upp deras shaffer. Vad vet jag, men skumt är det!

Kerstin 

LillMalin
0

Vadå? Hon kanske har blivit morgonpigg :D

Kerstin är en skumgummi :D

V-lang
0

Ja men Kerstin det är ju aldrig nån som säger godmorgon längre, så jag har tagit för vana att göra det, alltid roar det nån Räcka ut tungan 

Men Kerstin kan man inte låta Jonny springa utanför ringen om man ställer ut Skorpan, han behöver nämligen röra på sig….gubbmagen börjar nämligen stå ut lite väl mycket Oskyldig

LillMalin
0

Dret roar miiig! :D eftersom att jag har så tråkigt ^^
Varför säger jag " eftersom" hela tiden? xD jag börjar snart störa mig på det ordet, eftersom att det ordet låter alltför eftersomigt xD

V-lang
0

Snorisar brukar säga eftersom förjämnan så jag är van och ett annant ord är liksom ni har dåligt ordförråd Oskyldig

LillMalin
0

Nehe! ;) Du har sämre, för oftast är det så att dom som svär har sämre ordföråd än dom som INTE svär! =) + att man ska inte bråka med mig, eftersom att jag kan mycket ord! ;D och ja är duktig på att kaxa imot! ;D fråga syrran! :P

kerstinjo
0

Så säger de "typ" i var o varannan mening också!

Kerstin 

LillMalin
0

Och Bah! :D och Asså :D

Vadå? jag säger typ aldrig det? xD

V-lang
0

Typ aldrig va ;)

LillMalin
0

Haha, bara typ några gånger per. dag typ :D

V-lang
0

Asså bah nu är du liksom bara så typ tom i barret så nu svarar jag dig inte ;)

LillMalin
0

Du gjorde ju nyss det *skrattar* xD äääääääägd!!!!!!

V-lang
0

*fnys* Hemlis

LillMalin
0

HAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lotta är en ägd tantisssss!!!!!!!!!!!!!!!! :D