GLÖÖMMMM TrådeN
Råkade dubbel klicka på mannen som talar med hundar glöm denna tråd nån sajt värd kanske kan stänga den :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
emma det har varit otaliga trådar om den manne här på fokus, och många med mig skulle aldrig titta på det programmet eftersom han kör med uråldriga metoder mellan klippen och använder stackel och elhalsband på dem vilket är olagligt i sverige….det har funnits massor med protestlistor för att förbjuda dem att sända han program….i norge blev hans program stoppade nästan omedelbart…
ah är det neh usch det vill jag inte troo på men det är nog sant jag vet inte :/
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Vilken tråd ville du ska bort? :S
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Sara hon menar den hon startat med mannen som som talar med hundar, hon fick reda på att det redan finns sådana trådar =)
neeh.. hon menade den här tråden.. för det vart TVÅ av mannen som tallar med hundar.^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hittar bara en av hennes om Mannen som talar med hundar.
Lottis och Lisette, sluta förvirra mig! 

Hehe jag gillar att förvirra er det är det bästa jag vet, men det finns ju faktiskt en eller ´fler gamla trådar som vi kanske kan spinna vidare på om det skulle vara så =)
Om CM eller förvirring?? 

*ASG* Nu har du varit fyndig för i natt…eller försöker du förvirra mig nu??? 
Förvirra, vadå förvirra?? Vem??? 

mjaaa…*funderar* kan det vara…hmm….njaaa…nääää….jag?
≧◔◡◔≦
Du? Nej nej, vänta nu, det var ju jag som var förvirrad!

VAR DET DUUUU???? Ja just ja…det hade jag glömt *fniss*
Men gud vad ni är puckade^^ det är DEN HÄR tråden som skulle bort.. den jag just nu skriver i.. de vart dubblet, de stod precis samma sak i den här tråden som den andra om mannen som talar med hundar.. fööööörståååår niii dååå?^^ hahaha! är de sent eller?
#15 Virrvirrvirr !
#16 Haha, jaha.
#17 Jag tror de flesta av oss härinne talar med hundar! ;)
Nu ger jag upp tant!^^ Du förstår precis.. sådäså!

Hmmmm…jag var ju piggast här inne
när jag loggade ut så ekade det här inne, alla hade gått och nannat…jädrans snorisar 
Nehe, jag har inte gott ^^
på tal om amerikanska hundtränare, kolla
girls of the playboy mansion, dagens avsnitt innehåller en lustig hundtränare…
≧◔◡◔≦

Jag började titta på något med två hundar men gubben snodde tv:n….berätta gärna hur det gick för hundtränaren med den svarta lilla etterhund som inte gillade andra hundar…
Man fick knappt se något ifrån "träningen" utan enbart resultatet.
Till en början tog hon fram ett stackel, sen såg man hur hon tryckte hunden över ryggen för att "lära" henne ligg då hunden inte först fattade att "klappa handen på golvet" innebar ligg.
Hon matade sedan hunden med godis för att få den att koppla det till ordet "bra" och slutligen drog dom in en massa olika hundar i närheten av henne så att hon skulle göra utfall i kopplet och fyade henne för det.
≧◔◡◔≦
Man ska nog inte ha så små hundar!