Hades Houdini
Vi har nu kommit fram till att det inte går att stänga in hades i köket då han är ensam.
Han började först hoppa över grinden.
Då köpte vi en till och satte ovanpå den som vi redan hade.
Då lyckas han på ngt vis öppna den understa grinden. Hur han lyckas vet jag inte då man måste både lyfta den och dra samtidigt för att öppna den.
Så igår provade vi knyta grinden till toalättdörren. Nä vi kom hem fann vi Hades i hallen och griden såg ut såhär. JAG GER UPP!
Och hur han lyckas BÖJA stängerna i grinden, det kommer jag för alltid undra. Varken jag eller husse klarar av det med handkraft.
Wow han är skicklig :P
Ja riktigt skicklig
hahaha vilken kille :-)))
Utbrytarhund, vilken en :P
hum.. ja de där såg finurligt ut.. förstår inte heller hur han böjt den och grejer:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vilken duktig hund du har ;-)
Han vill verkligen inte va i köket tydligen =) Ja han är en finurlig liten kille, han kan inte ha vatt sysslolös iallafall´. hihi
Sätt upp en videokamera som spelar in när ni går hemmifrån så ser ni hur han gör.
Men vist bode han byta namn till Houdini, det tyckre jag.
**MVH Cerrolyn
#0 Behöver ni stänga in honom i köket då? Tuggar han på saker? =)
#11 Han har inte tuggat hittills, men det känsn som att han kommer göra det om vi låter honom springa fritt.
#12 Hur gammal är han? Ni kanske kan prova att ha honom lös i lägenheten/huset en gång och se om han gör nåt? Kanske stänga dörrarna till vissa rum, eller öppnar han dom också?