My Dog 2008
I söndag var jag i Göteborg och kollade på alla ljuvliga hundar och en massa hundprylar på My Dog. Jag passade på att dela ut lite flyers om vår sajt. Så fotade jag en massa bilder på hundar som jag vill dela med mig av.
Den första bilden kallar jag:
Åh så gott med en tupplur.

Roburs monter på mässan.

Jag är riktigt lysande som fotomodell.

Vilken lång tunga du har.

Herre Gud så gott!

Åh vad fuskigt! Vi vill också ha.

Grand Danois skönhet låg snällt och stolt vid sin matte.

Putsa och feja, tissla och tassla.

Så lite ringside.

Hundprylar och hundmat i stora mängder fanns att tillgå.

Vad blir domen?

Lite bus hinner vi väl med mellan tävlingarna.

Nej matte, jag vill leka mera.

Nu blev det natten. Konstigt? Nää det var bara luggen som skymde.

Vill ni se en stjärna, se på mig.

Stolt bärande på mattes vantar.

Fast man fått pris så blir man inburad. Suck!

Åh, vad man får vänta.

Räcker det inte snart med kladdig smörja?

Jag vill gå hem nu!
Den sista bilden i denna serie.

Vilka härliga bilder du lyckats få =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Väldigt härliga bilder :)
Vad roligt att se alla bilder, tack för det :) Synd man inte kunde gå själv bara
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Anne,Vargnatt och Eros tack så mycket.
Jag tycker ju att det är roligt att fota. Kameran är alltid med mig vart jag än går.

Ja, du är en duktig fotograf. Härliga bilder.

Kul att se när man inte fick åka själv. :)
Nån som vet vem som blev BIS?
#23 Det är ju kanon för oss som inte hade möjlighet att åka dit själva :) Fina bilder också!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

På bild #8 är ju jag och min hund med :) den me jeppe stridh:) vi syns inte så mycket, men ja står alldra längst till vänster i ringen me brun tröja :D
Såg du mej när ja och min hund fick hjälp då KerstinP ? :)
#26 BIS på fredagen blev Northgates as you like it - Faraohund och på söndagens BIS blev en dansk American Staffordshire
Vilka fina biiilder!! ;D

# Jag stod så långt bort på andra våningen så jag såg bara i kameran. Vad hjälpte han dig med? Gick det bra?
Tack alla.
14# såg ut som Ricos kompis Busan! :)

Kul att få se lite bilder. Jag blev avskräckt från så stora utställningar när jag var till Örebro på husdjurs mässan och kollade en hundköpare och hennes stjärna. Enormt spännande, men vilken ljudnivå. Och trängsel. men det är kul att träffa lika sinnade och se alla olika raser. Jätte fina bilder.

#31 Min hund tycker inte om andra hanhundar och han gör ofta utfall mot dem, så de va de vi skulle få hjälp med.
Det gick bra tycker jag :) det jag fick hjälp med var kanske inte det jag ville ha hjälp med, han ville att jag skulle gå runt hunden han inte tyckte om några gånger och sedan sätt honom framför den och så skulle jag då hälsa på den hunden och visa att den var snäll, så skulle man upprepa det några gånger, men ja menar det är ett väldigt bra tips om man nu känner någon som har en hane som ja vet han inte tycker om och det gör jag ju inte, och ja har ju inte nån stor lust att gå fram till varenda hane jag möter och klappa den och så, jag vill ju bara att han skall kunna gå fint utan att göra utfall, men men, jag är ju tacksam för den hjälp jag fick :)

#34 Det kanske är så att ju fler du hälsar på det här sättet gör att han inte blir så rädd/aggresiv för andra hanar. Jag tränade min hund så mot människor. Hon skällde och gömde sig bakom mig. Nu ser hon att när jag tar på eller pratar med någon annan så är det inte farligt. Den man hälsar på ska inte bry sig om hunden utan låta hunden ta första steget i fred.

#31 Jo jag ska testa det i skolan, där jag har med mig honom, så får vi se hur det utvecklas :)
Vad roligt att få se lite bilder från Göteborg.
Jag tänkte åka och ställa min GD, men jag gjorde det aldrig… Jag har över 100 mil till Göteborg, enkel resa.