Gokväll i stugan! ;)
Gokväll i stugan? hur mår ni? och vem är här?

Jag är här… Har vart på gym idag så jag har träningsvärk i muskler jag inte visste fanns
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hejhej :)
Jodå, jag är här, sitter och skriver blogg.
Hur jag mår? Tja, rätt orolig för tillfället.
Men du då? :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
hmm…bra fråga, vet inte! :P

MarHai vad är du orolig för?
_**/Mvh Anne
God kväll :) Jag kom hit nu!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
va trevligt Eros! ;D

jag är med några vänner hemma hos mig å kollar på Resident evil men jag hatar sånna här filmer därför jag sitter här istället för att blunda. hahah jag är så fånig :P
Grannens tik fick valpar i tisdags, för tidigt födda… av 10 lever nu 1. Har varit nere hela dagen och hjälpt till, stödmatat, värmt… är så rädd att han också ska dö.
Darla springer runt och letar efter de andra valparna, stackarn :/
Solbackens kaniner
Håller tummarna för att det ska gå bra då!

#8 Håller tummarna för den lilla valpen
_**/Mvh Anne
ja hej hej.. pust! jag får inte sova:( är skit trött, gråter nästan- så trött är jag!:P men mina nya grannar har fest.. och vägg i vägg med mitt sovrum är deras vardagsrum där dom har musiken..
vågar inte knacka på när de är fest heller, eftersom de kan vara mycket fylla!:(
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lisette har ni ingen störningsjour där du bor?
_**/Mvh Anne
Jo vi har t om ett SOS nummer att ringa vid störning, men jag är allt för feg för sånt där..
desutom tror jag dem gick hem nu(gästerna) så nu springer jag och tvättar facet och sover:P
Godnatt!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Sov gott =)
_**/Mvh Anne
Gionatt! ;D
God morgon :D

#8# Hur gick det för den lilla valpen? Vad är mamman för sort? Liknar ju min Lisa.

Men gud vad sorgligt! Hur kommer det sig att alla 10 valparna dog allihop? Åkte ni till vet och dom undersökte valparna?
De var för tidigt födda, lungorna(och allt annat) var inte färdigutvecklade.
Solbackens kaniner

Oj, vad tråkigt. Hur många dagar för tidigt? Vet ni det? Inget som sjukhuset kunde göra då? Eftersom en valp levde i 4 dygn ju.
Jag vet inte exakt, men minst någon vecka. Alla ungar var så små, några var pälslösa på huvudet och benen.
Solbackens kaniner

#22# Jag tyckte dom såg stora ut på bilden. Men är dom så pass för tidigt födda som en vecka kanske det är svårt. Undrar varför dom föddes för tidigt. Var tiken gammal är kanske rent av väldigt ung? Ja många frågor har jag. Men man vill ju gärna veta varför och lära sig kanske lite grand. Min tik födde ju en död och en fick vi avliva när den var 2 dygn. Men dom obducerade den som vi fick avliva och dom hittade inget fel. Ändå slutade den att andas flera ggr. Så vi fick ge mun mot mun metoden för att få igång hjärtat igen. Men väl vid djursjukhuset så sa dom att det inte var någon idé för dom trodde hon var sjuk. Men hon var ju inte det. Så man tänker på det än i dag ifall hon skulle levt ifall vi stått på oss. Hon fick ju två valpar till och dom behöll vi.
Hon har haft en kull i våras, tre fina friska valpar.
Hon är född i maj 2005.
Eftersom det inte är min hund, så vet jag inte så mycket. Jag vet inte parningsdatum heller, men de var för tidiga… :/
Solbackens kaniner

Ok!