Töntbullen igen!
Jag är GLAD!!!
Hon som först skulle köpa Alfons backade ur och det var nog lika bra det.
Idag ringer en kille som är från Odensåker, där Alfons är född. Det visade sig vara Alfons uppfödare!!
Alfons hade som valp varit den finaste (såklart) och största valpen och han hade tänkt behålla honom själv. Men en bekant ville ha just Alfons, så det fick bli så.
Han hade både Alfons mamma (pitbull) och dalmatinerpappan. Mamman lever fortfarande.
Han tyckte inte heller att stadslivet var något för en dalmatinerblandning och hade blivit jättebesviken när förre ägaren sålde honom til oss, utan att kontakta honom först.
Så nu kommer Alfons till sitt första hem igen!
Kan det bli bättre? Tunga stenar föll från våra hjärtan!

Men vad kul att du fått kontakt med uppfödaren =) Hoppas att Alfons ska trivas bra där =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Det låter bra, hoppas han kommer trivas där och slipper flytta och byta hem mer i sitt liv, jättefin hund förresten trots mysko korsning ;)
Jiipiii GRATTIIIS kerstin!!! och framförallt alfons!!!….kramar från lena och snodden
Vad härligt! :) Grattis :)
Vad roligt. Visar ju att han verkligen bryr sig oxå. Grattis. Han ser ut o va en mysig hund din Töntbull.

Vilken otroligt härlig lösning det verkar bli för er. Hoppas allt blir bra.
Det låter ju kanonbra! Då får Alfons komma hem till mamsen igen då alltså? :) Hoppas det går bra!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Kanon!! :) De kommer säkert bli superduper :)

vad roligt! :D tänk att han får komma hem till morsan igen, undrar om de känner igen varandra?
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Va kul, hoppas att han får det bra

Men Kerstin snacka om att turen vänder, och i början av året också jiipieeee!!!!! Och nu vet vi att lillgubben får det bra och förhoppningsvis får vi höra lite hur det går för honom också =)
Vad SKOJ Kerstin!!!!
Nu är du väl rik sedan, för äkta Töntbullar är väl dyrbara?
Vill du inte köpa en shaffer av oss när våra valpar kommer?

Undrar hur mycket man får för en sån där Töntbull igentligen, dom är ju attans snygga
Pssst xv-lang nu kanske vi skulle lägga på lite på priset för en scaffer till henne, snacka om lättförtjänta pengar 
Hm….*tänker*…kan vi inte pricka till en, det är ju ändå bara en shaffer. Vad tror du, kan vi slå till med 10.000 kr för en prickmusad shaffer?
Hon kan ju få ett koppel oxå så verkar vi inte så gnidna.
Har du någon najadtråd kvar att sno o pilla med? Det måste ju gå att få ihop något?

Du är ett geni…jag kan be gubben ta hem en COOP-penna så duttar vi till lite 
Jag har något gammalt koppel efter någon chingare jag haft i förrådet länge, det håller säkert någon vecka eller så 

Gud vad härligt kerstin. Ödet som jag skrev i den andra tråden måste det def ha varit. Och stor tur. :)
Grattis Kerstin! =) pussa alfons från mig, =)