Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 545 ggr
kerstinjo
0

Underbar Töntbull!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej mina vänner. Vet ni?

Jag är en väldigt ledsen Töntbullsägare. Kan det bli så konstigt att jag sover dåligt, fastän jag har en töntbullsfjomp i i knävecken.

Jo då., min grodrdde kille, killen som mördar myggor o getingar. Killen som tyckte att vatten var livsfarligt tills han blev 3 ½ år. Men snart sover han inte i mina knäveck längre.

Om några dagar är han inte min längre.

Kerstin 

AnneN
0

Du har gjort det du kunnat, men att han inte är en stadshund kan du inte rå för… Hoppas att nya hemmet blir bra =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LillMalin
0

JepP!, du har gjort allt du kan Kerstin!, Man skulle önska att man kunna trollat, så han blev en stadshund, men tyvärr så går inte det Ledsen

Kleverin
0

Hoppas han får det toppen i det nya hemmet och att du kanske hittar någon hund som älskar stan och kan fylla lite av hålet i hjärtat.. eller åtminstonde få det att göra mindre ont.

TRASAN
0

han får det säkert bra där han kommer till. ledsen för din skull. Gråter

Hennum
0

ju fler bilder jag ser på honom desto sötare tycker ja han är. kul för dom nya ägarna, att de får en sån fin hund, och hemskt ledsamt för dej, att du förlorar honom.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

kerstinjo
0

Skönhet?

Kerstin 

kerstinjo
0

Ja, det ÄR en vacker kille.

Kerstin 

LillMalin
0

han är sååååååååå fiiiiin!!!

V-lang
0

En riktig snygging, jag kommer verkligen sakna hans upptåg här ute. Men jag förstår att det inte funkar längre, du har verkligen kämpat med den killen.

Massor av kramar från din vapendragare

LillMalin
0

KusinV? V = vapendragare :D Seriöst va jag är en smart snoriiiis! !!! Skrattande

gejsa
0

När skulle du åka kerstin? Var det på söndag? Då ska jag också åka med min sista uppfödda häst Min lilla älskling ska till Stockholm på foder 1 år med ev köp sedan. Så nu står han ovetandes i stallet i natt och en natt till. Sedan åker han iväg. Suck!

Ninnii
0

Jag visste inte att du kommer från Skara Kerstin. Jag var inne på blocketr och såg din annons då stod det från Skara. Jag har bott i Skara i hela mitt liv, men nu bor jag i Axvall. Vad världen är liten