Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1556 ggr
KaptenKarin
0

Australian Sheperd ägare?

Finns det några Aussie-ägare här på iFokus? :)

Om det finns posta gärna lite bilder på denna vackra hundras.

Juliette-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en Australian Shepherd kille på 6½år. Han är röd trefärgad och den vackraste färgen enligt mig. Visst är han fin :)

Juliette-
0

En till på min kille
Hittar inte de korten jag vill hmm.. men du får nöja dig med dessa även fast han inte ser klok ut *fniss*

ingann
0

Jag har ingen egen men är "moster" till en superfin Aussie-tik, Mara.

Eftersom den här datorn e knäpp så lägger jag istället en länk till min systers hemsida där det finns många fina bilder på hennes flicka (och bortgångna pojke) Glad

http://web.telia.com/~u17112359/index.html

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

KaptenKarin
0

Så fina hundar! Älskar den här rasen.

ingann
0

ja, de är ljuvliga Glad tyvärr för mycket jobb med dem för min del, men  underbara är de!

hade North American Miniature Australian Shepherd funnits i Sverige (tror inte de finns iaf) hade jag velat ha en sån Skrattande

/Ingalill

Juliette-
0

#5 Nej inga mini de är ju precis lagom stora som de är *skratt* men de finns ju väldigt små med hihi dom som är för små ;)
Fast de är ju lika mycket arbetshund hur liten eller stor den än är.. fast dom är underbara.. charmiga roliga hundar så skrattar min jämt och jag vet flera aussie som gör de och bara de gör ju att man smälter

ingann
0

#6 *s* för små ska de ju inte vara Skrattande en North American Miniature Australian Shepherd är liten till mellan så de kan nog vara ganska lagom Glad de kräver iofs en del arbete de oxå men inte lika mycket som en aussie…

håller fullständigt med om att de är underbara o charmiga!!!

/Ingalill

Elna
0

Har själv ingen aussie, men en träningskompis på klubben har en ungtik som är helt hyper! ^^

Elna
0

Lägger upp en till bild! :)

Juliette-
0

en charmig aussie rumpa

KaptenKarin
0

Dom är ju sååå vackra! Önskar att jag kunde ha en men min livsituation håller inte för det nu. Men om 10 år, när jag har min stora gård med får, hönor, hunar och katter. Då ska jag ha en ;)