Hundar iFokus

Hundar

Läst 99 ggr
molam
1

Ris och ros.

Här tänkte jag att vi kan göra en ris och ros tråd för olika saker till hund.
det kan vara mat, kompletteringsmedel, koppel, selar, leksaker, ja men allt som hör till hunden som kan vara nyttigt!

Det kan vara en sån grej som att du har en kinkig hund och äntligen har hittat mat dom den gillar, ge det en ros!

Det kan vara ett koppel som pajade 2 veckor efter inköp, ge det ris.

MEN vi ger inte ris till personer, om ditt halsband eller koppel kommer från en privatperson så får du gärna ge en ros, men vi ger inte ris för att hända ut personen.

Glöm inte att berätta varför du ger prylen ris eller ros

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

BUDDY CARE TEETH FORMULA

Jag vill ge detta tandpulvret 150 rosor.
I december så var jag inne hos vet på tandkoll pga ett sår som vägrade läkas, min Chihuahua hade då tandsten och plack på alla tänder (inte jättemycket men ändå).
några dagar senare hade jag fått in lite extra pengar och tänkte köpa div olika kompletteringsmedel, bla detta tandpulver, i fredags förra veckan så var han inne hos vet igen för en tandröntgen, tandskrapning, polering osv, men då var all plack och tandsten helt borta, förutom bad på dom skadade tänderna som tandröntgen var anledningen till.

Sammanfattning, på knappt 2 månader så hade all plack och tandsten på friska tänder försvunnit, endast pga detta pulver.

molam
0

Curli sele step in typ.

Denna selen ger jag en näve med ris, efter bara några veckors användning så pajade knäppet på ryggen, som tur är går den fortfarande att stänga, men halva spännet är borta.

RackarFia
0

Jag vill ge ros till Orbiloc. Vi är jättenöjda med vår lampa. Köpte en turkos till vår kolsvarta labbe.
Den syns jättebra, tål vatten och värme, och har flera andra egenskaper som gör den tålig och väldigt prisvärd!

/Fia ☁️

Nephi
0

#3: Håller med! Stor ros till orbiloc! 😁
Våran är inne på 4de året

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕