Go'morgon (21 december)
Go'morgon allihopa? har alla sovit gott? :-) själv har jag sovit till 8.40:D för nu, har jag juuullooov :D ska ni göra idag? =)
det har mina grabbar också så skönt så….idag ska vi handla julklappar sedan är vi klara med vårt ;-)…ha en skön dag allihopa:-)

Jag har inte köpt en enda julklapp! :P

Gomorron…
Här har det vart lite si å så med sömn, ver tvungen att gå på en lång promenad med Velvet kl 3 inatt då hennes mage började krångla (hade smakat älgskav) somna vid 5 upp kl 10. Lite senare idag kommer Rocky, en kompis schäferhane och ska vara hos oss tills imorrn =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Va jobbigt med magkrångel :/
Hoppas de blir kul! :)
Halloj.. idag var jag med mammsen och basta som sagt. Gud va len jag vart i ansiktet då:P Men jag är nog ingen bastare.. är så JOBBIGT varmt. usch!
Nu håller jag på och springer lite fram och tillbaka, fixar håret, kläder, sminkar mig sakta men säkert.. tänt ljus.. hehe, kan väl ha mysigt även om de är en tjejkompis:P Hon ska köpa gott att äta och jag har massa coca cola och lite spriiiit också för den delen. Fast hon ska köra till pubben sen, så för hennes del blir de inge.. men skönt för mig, får skjuts hem igen sen…;)
Ha en bra kväll allihopp! De är ni värda:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag ska till en väninna efter jag har duschat och gjort ve mig. Dicka lite gott vin och flabba :) Hoppas ni får en trevlig helg :)
God kväll :)
Jag & Eros promenerade över älven (ngn kilometer) i morse och jag gick för att vara barnvakt. Eros lämnade jag in till min moster så fick han vara där med henne och hennes supersöta kattunge :)
Sen gick vi och hämtade mamma på jobbet. Följde med upp så Eros fick hälsa på en av de boende som ääälskar hundar :) Sen kaffe hos mamma o pappa och avslutning på affären för att handla sista julmaten!
Nu är vi äntligen hemma! Trevlig helg!!!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vi har varit ute och gått en del idag, först jag, sambon och Aramis, senare bara jag och Aramis :). Varit så fint väder, soligt och lagom kyligt. Snö är det också ännu :).
Nu har jag precis tränat lite med Aramis, det är "puss" som är på inlärning just nu ;)

Va kul med promenad, har också rastat hunden 2 gånger idag :) Vilket häftigt trick, du blir nog blöt av pussar :):)
Ptja, det blir jag även när jag inte tränar med honom :D Han är en riktig pusshund :)

Hahaha =D det är väl bra? =)
Ja jag klagar verkligen inte :) Han är så mysig så :)

Kan inte jag få han? =)
Haha nää då blir det så tomt här hemma :)

Jag kan ju byta ut han med en…………..råtta? (har ingen råtta)
Jag tror inte råttan kommer överens med katten :P

Ojdå……hmm….kanske en kanin? :P
idag klev jag upp 04.20! vi i HV 3.an hade julavslutningen. så vi va tvungen att vara i skolan tiiidigt. men nu är det över och jag har JULLOV! så skönt.