Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 309 ggr
Arijon59
0

Collie tik sökes

Hej. Jag är en kille på 21 år som bor i Skåne. Jag har mycket erfarenhet av hundar. Är uppvuxen med hundar i en stor del av min uppväxt. Jag bor nära naturen. Jag har inte så stort intresse för en valp så vill gärna ha en vuxen collie tik. Hon ska va energisk och lojal. Gärna kelen. Jag älskar alla djur så hon får mycket kärlek. Även massor av motion. Jag är villig att lägga ett pris på 1 till 3 000 kr. Har du den som kan bli min lurviga bästis så hör av dej. Hoppas att någon vill gå igenom ett köp. Tack på förhand.

Ha en fin dag ❤️

• Redigerat 2021-06-19 16:34 av Karmatarerskanise
Magrat
2

Jag är ledsen som säger det men jag tror inte du kan hitta en Collie för 1-3000, vi fick ge 15000 för vår pojk som valp och det är nog där priset ligger. Om du ändå vill försöka så skulle jag rekommendera att lusläsa MH:n och se till att höfter och ögon är okej i släkten. Sen är det nog lättast att ta reda på en kennel som kanske har någon tik som gått klart i avel eller liknande, men jag skulle nog inte ha alltför stora förhoppningar om du inte ökar priset du är villig att betala, det ligger mycket arbete bakom att få fram en sund collie.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Karmatarerskanise
1

Ingen om omplacerar eller säljer collies till så lågt pris.
För övrigt är detta inte en sida för sökes annonser så jag hänvisar till tex djurannonser.

Inlägget är låst för nya kommentarer