Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 202 ggr
hemul
1

20% på Widforss

Widforss har 20% på ett köp under helgen. De har ju en del hundprylar och även friluftskläder för oss människor, friluftsprylar allmänt och en del kosttillskott.

Har ni inte handlat där förut kan intyga att de är bra. Alltid fri frakt oavsett köpesumma, snabb leverans, många fraktalernativ. BudBee, Instabox, PostMord…. Får mitt levererat utanför dörren i morgon kväll, beställde nyss.

Kod: BRÅDIS
Gäller till midnatt söndag.

https://widforss.se

Rabatten gäller inte på nedan nedsatta varor. Det har jag testat. 😛

Webbshop med fri frakt till hela Sverige! Bra priser och stort sortiment. Jakt och Friluftsliv sedan 1729
  • Redigerat 2021-04-29 19:12 av hemul
Karmatarerskanise
0

Tack för tipset!
Har själv beställt därifrån och kan intyga om att dom är bra!

hemul
0

Köper nyponpulver därifrån (till mig själv, artros). De och Apotea är alltid billigast, kan skilja nån krona. Nu beställde jag 3 hinkar.

Just ja, rabatten verkar inte gälla på extraprisgrejer. Tyvärr.

• Redigerat 2021-04-30 00:33 av hemul
Dagnykatt
0

#2: vad använder du allt nyponpulver till? Eller hur konsumerar du det?

hemul
0

Japp. Häller det i ett glas vatten och slurpar i mig. Ska hjälpa mot artros. Jag har i stort sett inga problem av min artos, fula knölar på fingrarna bara. Men jag är rädd att få på fler ställen med värk som följd, så jag tar det förebyggande. Det säljs som tillskott för hästar, men det är precis samma som säljs i mindre och dyrare förpackningar för människor. Många ger det till äldre hundar som börjar få ledproblem också. Back on Track heter det.