Hur sover ni?
Men myyysen då! 🥰
Mina hundar kunde tycka det var mysigt att sova rygg mot rygg i sängen en stund, sen vart det för varmt och de la sig på golvet, sin bädd eller soffan istället.
// Harley
Everest sover gärna på mig. Hela jag är hans madrass. Men när vi båda sover i sängen på natten så brukar han faktiskt ligga bredvid mig. Ofta hamnar han raklång på rygg sovandes intill mig och jag har vaknat både en och två gånger med en hundtass upptryckt i ansiktet. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Det känns som om vi är normala. Så ska det ju vara.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#2: Åh, klassiker att vakna av en tass-snyting eller en tass upptryckt i nyllet. 😄 Eller när man har lite större hund som drömmer om vilda harjakter och "springer" emot husse så man vaknar av att hela havet stormar och man nästan puttas ur sängen alt. in i väggen.
// Harley

min vincent sover alltid vid min sida om nätterna medans tiken Leela föredrar att gosa en stund innan läggdags och sen gå och lägga sej för att sova i buren
You can't spell Bitchy without Itchy
Jag måste vara en jättehemsk människa 😊 Inga hundar i sängen 😊
Fast hundarna vet om att barnen "inte märker" att hundarna hoppar upp i deras sängar 😏 Så när alla har somnat så smyger de in i barnens rum, och barnen hade ingen aning om att hundarna hade hoppat upp i sängen under natten 😏
#7 Ibland är barnen klokare än föräldrarna. 🤣
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#8: Jo, hundarna tycker det i varje fall 😂
#7: varför inte hundar i sängen hos dig? Det finns ju inget mysigare än en hund som ligger vid en och snarkar i örat på en 😁
#10: Jo det är helmysigt. Och de har en förmåga och lägga sig precis emot där man har riktigt ont just då. Jag som har kronisk värk skulle väldigt må gott av en varm hundkropp mot min onda rygg och ben.
Men vid 2 tillfällen har jag , regelrätt, sparkat ut hunden ur sängen, och vid ett tilfälle har jag lagt mig på hunden.
Jag klarar inte av att ligga still, inte ens när jag sover pga värken. Även maken har nästan åkt ut ur sängen, och han har också fått sig en snyting eller två 😊
Tack och lov så har vi haft ganska stora hundar, så de har inte tagit nån direkt skada. Men jag beslöt då, när jag hade lagt mig på hunden, att det inte skall vara några hundar i sängen.
Har inte heller haft barnen i sängen när de har varit små.
#11: då förstår jag :)
🙂