Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 836 ggr
Valpen123
0

Bra godis

Hej! Undrar om någon vet något bra hundgodis? Har en japansk spets på 4 år med en känslig mage och vi har börjat med att ha godis med oss på promenaderna för att träna möten. Är dock rädda att han ska bli dålig i magen då han lätt blir det. Han vill inte ha sitt torrfoder, utan det spottar han ut. Tack på förhand😊

apportbocken
0

Kokt kyckling och godis från Orijen (rekommenderar deras kattgodis om man vill ha mindre bitar) brukar gå hem hos min kräsna och lite känsliga kille.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

hemul
2

Kött, vilket som helst. Kokt eller torkat.

Jojaton
0

Kött som du torkar/kokar själv, Fourfriends minikuber (finns i kyckling, anka samt lamm), torkad ox/lammlunga. Gotte på tub (antingen de man klper i djuraffär, eller mjukost eller barnmatsklämmisar) är annars väldigt smidigt vid hundmöten.

Johanna - Instagram

Hornslandet
0

Köp billiga köttbitar. Lever, njure, hjärta, senbitar av nöt/gris/kyckling. Brukar kosta 20-30kr/kg. Sen kan du antingen torka det i småbitar, eller göra det enkelt för dig och bara koka det i en stor kittel helt, och sen skära det i lagom små tärningar. Sen kan du frysa in dem i påsar och ta fram vid behov. De tinar fort i fickan/i en påse så man kan ta med dem rakt från frysen till tex träningen.

Herveaux
0

Min hund gjorde vad som helst för kokt lammhjärta.

// Harley

Lord Vulcan
0

Mina gör vad som helst för torkad blodkorv.

Frida B
1

Torkad lunga finns att köpa exempelvis, inte kladdigt och lätt att dela :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)