Herregud säger jag bara.
Fruktansvärt!!!!!!! Man har inga ord för sånt här,HALLÅ det är 2007 och sånt här händer fortfarande? Märkte inte grannarna något eller släktingar? *ryser*
Åh, herregud säger jag med!!
Undrar varför man blir förvånad? Vi borde ju ha upphört med det för länge sedan.
Läst nyss i vår lokalblaska att den kvinna på Varaslätten som fick sina colliehundar beslagtagna (några avlivade) nyss hade haft ett besök av hälsovårdnämnden (?). Nu hade hon på kort tid lyckats skaffa sig ett flertal katter (trots djurförbud).
Även dessa djur omhändertogs häromdagen. Fattar hon inte att hon utsätter djuren för vanvård?

Fy så hemskt, vilka sjuka människor det finns
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
kan inte gå in på expressen från jobbet. vad står det?
jag läste det där jag med…..sjukt att inte grannarna har reagerat tycker jag.
jag har en tjej som bor i en liten tvåa ett par portar härifrån,som har 2 hjorthundar,en Greyhound,och tre afganhundar i sin lägnhet grannarna klagar på lukten men ingenting verkar göras åt det,hon sköter visserligen hundarna och går ut med och dom får man och ser ok ut,men nog sjutton är det för mycket i den lilla lägenheten……man får ingen som helst kontakt med henne alltid fördraget,och även fast hon har en uteplats så får inte hundarna vara där ute ens om somrarna.
Usch.. :(

och jag som tycker jag har mycket djur meden hund och fem illrar på 65 kvm…
#5 man rastar inte hundarna i lägenheten så själva boytan är oväsentlig.
får hundarna den motion och övrig aktivitet de ska ha så kan hon nog få in några till.
har hon tid och råd så varför ens bry sej så länge de är välskötta.
--------------------
läste artickeln , rullade sen ner å såg isbjörnsbilderna å tänkte komentera de istället. tycker det ser ut som en isbjörns mamma som leker med sin unge.
8,där delar vi inte samma uppfattning om boytan,du har inte sett hur liten tvåa jag menar…och ja hon rastar dom en hel halvtimme 2 ggr om dagen…tycker du att det räcker för så stora hundar?,så är vi inte på samma våglängd där heller.