Fler hundar - raser
Ni med fler än en hund hemma, vilka rader har ni? Har ni samma eller flera olika? Bifoga gärna bilder 😍
Hemma hos mig bor 2 riesenschnauzers en på 7 år och en 3 år 1 Dvärgschnauzer på 5 år Och 1 malinois på 6 månader När jag flyttar följer mallen och den 7-åriga riesenschnauzern med mig :)
En Pyreneer. en Leonberger och en Springer Spaniel.
Jag har två salukis. Ebrah (3år) och Aysu (7år).
---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm
Varför ser hundar på gruppbilder alltid så coola ut? Jättefina bilder allihop! Mera! 😍
Åh va fina bilder!! Blir så glad av att se era små flockar.
Mera! 😡
1 keeshond 5år, 1 engels springer spaniel 4år och 1 långhårig dvärgtax snart 4år
#11 Hahaha! Vilken min! 😃
#13 Ja han är inte alltid döförtjust i den lilla 😃
-
#11 Älskar bilden! Så rolig. 😃
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
1 cavalierblandis på 6 år, 1 keeshond på 5 år och 1 isländsk fårhund på 10 månader 😊
Vi har tre pudlar tre tikar. Tyvärr har jag inga bilder på denna dator, o ny mobil med 😞
Fler??
Ja! Mera!😡
Jag har en pekingese och en pekingese/chihuahua. Vi skulle aldrig ha pekingese men nu har vi två. 😂
Kramar från Maria 
Medarbetare på Träning iFokus.
Jag har en Leonberger (6år) och en finsk lapphund (7mån)
Gud så fina! Älskar bilder på flera hundar!
Alla ni har så fina hundar och Malinroths bild fick mig att smälta
Vi har en Borzoi (snart 7) och en italiensk vinthund (snart 3), om planerna går i lås kommer det hem ytterliggare en iggy i November..
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell