Jag saknar dej..
Min hund avlivades av min mamma (veterinär) på hennes klinik i Tisdags kväll.. Vi satt hela familjen runt den väldigt trötta Coffee och grät. Vi hade ganska mörkt i rummer med levande ljus på skötbordet. Jag grät mig till sömns den kvällen och har gråtit väldigt mkt nu i dagarna. Hon som alltid sov inne hos mig och höll mig sällskap om natten, hon som jag tog en promenad med efter skolan, hon som alltid var glad att se mig.. Vi hade alltid roligt tillsammans och jag glömmer aldrig hennes gulliga sätt o ''prata'' .. Hon var alltid pigg, glad och nyfiken på allting :) Hon älskade att vara utomhus och leka.
Jag saknar henne otroligt mkt och ingen kan ersätta det stora, tomma hålet i mitt hjärta <3

En tröstekram!

Tack ..
Det har nästan gått 1½ år sedan vår "Bosse" avlivades och jag saknar honom fortfarande.
Det går nästa inte en dag utan att jag tänker på honom. Tänker på honom med vemod och glädje.
Denne härligt egensinnige labbe, som skänkte mig så mycket glädje.

Usch, det är inte alls kul när ens hund dör.. Förstår hur du känner, jag kommer aldrig sluta tänka på henne..

Va fin hon var. Skickar en tröst kram, vet hur hemskt det är att förlora en kär vän
Jättefin hund, förstår det är jobbigt nu =/ en tröstkram av mig också

Nu är det jättejobbigt men tids nog kommer du tänka på alla fina stunder ni hade tillsammans….I dig hade hon en jättefin vän som älskade henne och satt hos henne tills hon somnade,
Massor av tröstkramar från mig och Skorpan

Tack så jättemycket för alla fina svar, ni är underbara..