Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 750 ggr
Hazelnut
0

OT hur tar man bort?

Jag KAN inte ta bort min användare, snälla hur gör man?

Jag har försökt tusen gånger och jag blir TOKIG!

Inställningar>persolingt> sen ska man kryssa i och trycka på en knapp och det har jag gjort!!!

Men det funkar inte!

TRAV
0

Det är samma sak för mej! Har försökt, men det funkar inte.

Hazelnut
0

Har försökt i flera veckor, det går bara inte!

Tagit bort allt jag kan från profil, dagbok, fotoalbum osv..
Men det går inte !!!!!

Sara87
0

Jag tror att man måste ta bort sajten från sina favoriter..? Annars mejla KerstinP eller nån annan medarbetare å fråga..

Karmatarerskanise
0

Är det användar kontot ni vill ta bort och det inte går får ni kontakta de som har iFokus tror jag. Minns inte vem det är. Sajtvärdarna vet säkert.

SaraC
0

Har frågat, får se vad vi får till svar!

Mvh, Sara (medarbetare)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

TRAV
0

Jag har haft kontakt med en sajtvärd, men hon skrev att det endast var vi själva som kunde ta bort vårt konto. Om det inte gick, så fick vi försöka senare. Tror jag har försökt i snart en månad.

Liss
0

adminstrera på "min sida" längst ner finns en liten ruta du kryssar i där de står "lämna mitt medlemskap" eller liknande. Så går man vidare så är de klart;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
0

Det är enbart användaren som kan ta bort sina. Eller grabbarna bakom iFokus. Så de som vill ha bort sina konton men inte lyckas själva kan skicka ett pm till Staffan. Så fixar han det åt er eller lämnar det till rätt kille som kan hjälpa er.

Mvh ÅsaF

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

V-lang
0

Tro mig det är som Lisette säger…gå in på din sida, tryck på administrera-gå längst ner där står säga upp mitt medlemskap- kryssa i rutan då kommer det upp att du ska bekräfta svara ja sen är du ur =)

Hazelnut
0

Det är det jag har gjort i flera veckor nu, min syster försöker också ta bort sin… det går bara inte.

Liss
0

ja de är ju knas iof.. men då är ju de enda att skriva till staffan då.. och be om att han tar bort den:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hazelnut
0

okej vad har han för användar namn?

SaraC
0

#12 Staffan heter Staffan här :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Faxlin
0

#12:Han heter Staffan även i användarnamnet. Därför jag bara skrev Staffan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars