Skriva av mig
Så, jag behöver bara skriva av mig lite för jag är rätt arg just nu!
Jag fick ett sms av min pappas fru där hon skrev att min pappa sagt att jag inte går ut med min hund och att jag aldrig tränar honom eller leker med honom.
Jag går ut med honom tre gånger om dagen, jag går ut och springer med honom varannan dag och på dagarna som jag inte går ut och springer med honom så går jag på långrundor med honom. Jag tränar och leker med honom VARJE DAG!
Jag ger min hund ALL min tid, all min fritid och nu får jag den här j*vla skiten kastad på mig!
Min pappa vet inte någonting, han kommer inte hem förrän efter 22 varje dag, när vi redan gått och lagt oss så vaf*n vet han??
Mår så j*vla dåligt just nu! Jag gör allt för min hund!
Do as you would be done by - And think for yourself
Det bästa du kan göra är att fullständigt strunta i henne. Hon vet tydligen inte något om vad du gör med din hund. Skit i henne bara :)
Varför messade hon dig? För att hon håller med din pappa eller för att hon vill skvallra på honom för att han pratar goja? Undrar bara om du har en bundsförvant i henne eller inte.
#3 Tack :) Jag sket i henne för jag vet att hon har fel, men det kändes ändå.
#4 Antagligen skrev hon för att min pappa tycker det och han är för konflikträdd för att säga det själv.
Do as you would be done by - And think for yourself
Jobbig situation.
Börja skicka bilder/filmer till henne varje gång du gör något med hunden i 2 veckor helt utan någon kommentar. Prata inte ens med henne om det.
Då tror jag att hon ger sig 😃
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Ta ett snack med din pappa och förklara hur du känner och mår när han påstår såna saker. (Att det ens ska behövas…) Jag skulle sedan inte lägga en endaste minut mer av min tid på att bevisa något för såna personer. Folk som hittar på, snackar skit, pratar bakom ryggen osv kommer alltid hitta nya saker att prata om, hur mycket du än försöker bevisa att det är fel. Njut av tiden med din hund, du vet vad du gör med din hund och du vet att han får vad han behöver, det räcker. Pappas fru kanske skulle behöva sig en egen hobby om hon inte har bättre saker för sig än att vara budbärare åt din pappa.