Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 4484 ggr
AnnNelli
0

Galen efter att ha badat!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår blev Mira och Nelli tvugna att ta ett bad. Men blir era hundar också helt galna efteråt? Efter de har blivit torkade så blir våra hundar helt knäppa och rivstartar och rullar runt på alla mattor de kan hitta. Det ser ut som om de har ett stort leende i hela ansiktet när de ränner runt runt i huset!

SaraC
0

Japp! Det är en plåga att få lov att bada, men efteråt är de lyckliga som aldrig förr!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Therese_Melberg
0

Jajamensan! mina blir också helt tokiga, glada att ha överlevt kanske…

gejsa
0

Tror att dom springer för att få torka fortare. Dom blir helgalna här hemma med. *ler*

skogismalin
0

ja min med, han vill gärna ta tag i handduken och skaka den och springa iväg med den, ungefär som hämnd för badet =)

kerstinjoh
0

Hihi, jo så har alla våra hundar betett sig. Blir lite allmänt tokiga Skrattande

SaraC
0

Måste för övrigt bada min ena snart, ska se till att ha kameran med! ;)

lisette
0

upp i soffor och säng var det med min vovve…

gejsa
0

Ja, eller om det är sommar och dom är ute så blir det runt huset flera varv och över rabatter osv.

Nelly
0

Iza gör också så, tror bara det är för att torka.

Aourora
0

Wendy tycker om att bada/duscha, funkar jätte bra! och när hon har torkat sig med hjälp av oss så blir hon som era hundar helt galen! super glad och busig som sjutton..rivstartar och tillomed skäller och drar i oss och kutar omkring..dom tycker vel att dte är skönt efter ett uppfriskande men inte alltid så kul bad/dusch..

Aourora
0

på bilden är Wendy nybadad!och busig! och knappt torkad ordentligt då hon vart så kissnödig att hon va tvungen att gå ut..som tur va var det sommar

skogismalin
0

här e en bild när lusse var liten och precis badat =)

Sara87
0

Haha. samma sak här. Dom torkar sej ju bara ;D

På bilden ska Tjatte just torka sej på hallmattan

zeretki
0

Jajamen, Axl blir heltokig när han har badat/duschat eller blivit blöt!

V-lang
0

Samma här Skorpan far om kring som en duracellhund och torkar sig i sängar, soffan och alla mattor i hela huset och hon ger sig inte förr en allt ser ut som en enda röra =)

Karmatarerskanise
0

Verkar som om de flesta hundar blir de :D Mammas d/s gårdshund blir heeeeelt carzy :D

Kristina-
0

Jajamen , mina med !

heliotropes
0

Jahaadå!!! detta känner jag väl igen:)Mina Lasor blir MYCKET mer än tossor, som de är annars ideligenSkrattandeHaha!

Jag brukar alltid lägga ut en trasmatta som de får knöla och böka i efter badet.

Eva // medarbetare på Perser

helenaroth
0

Mina två terriers blir som galningar när badet är avklarat!! De rusar också runt i hela huset och bökar runt i varenda matta!

kamjo
0

Oliver blir heeeeelt tokig Skrattande

Nybadad på bilden

SaraC
0

Det är nog likadant för alla hundar :)