Galen efter att ha badat!!
Igår blev Mira och Nelli tvugna att ta ett bad. Men blir era hundar också helt galna efteråt? Efter de har blivit torkade så blir våra hundar helt knäppa och rivstartar och rullar runt på alla mattor de kan hitta. Det ser ut som om de har ett stort leende i hela ansiktet när de ränner runt runt i huset!
Japp! Det är en plåga att få lov att bada, men efteråt är de lyckliga som aldrig förr!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Jajamensan! mina blir också helt tokiga, glada att ha överlevt kanske…

Tror att dom springer för att få torka fortare. Dom blir helgalna här hemma med. *ler*
ja min med, han vill gärna ta tag i handduken och skaka den och springa iväg med den, ungefär som hämnd för badet =)
Hihi, jo så har alla våra hundar betett sig. Blir lite allmänt tokiga 
Måste för övrigt bada min ena snart, ska se till att ha kameran med! ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

upp i soffor och säng var det med min vovve…

Ja, eller om det är sommar och dom är ute så blir det runt huset flera varv och över rabatter osv.

Iza gör också så, tror bara det är för att torka.

Wendy tycker om att bada/duscha, funkar jätte bra! och när hon har torkat sig med hjälp av oss så blir hon som era hundar helt galen! super glad och busig som sjutton..rivstartar och tillomed skäller och drar i oss och kutar omkring..dom tycker vel att dte är skönt efter ett uppfriskande men inte alltid så kul bad/dusch..

Jajamen, Axl blir heltokig när han har badat/duschat eller blivit blöt!

Samma här Skorpan far om kring som en duracellhund och torkar sig i sängar, soffan och alla mattor i hela huset och hon ger sig inte förr en allt ser ut som en enda röra =)
Verkar som om de flesta hundar blir de :D Mammas d/s gårdshund blir heeeeelt carzy :D
Jajamen , mina med !

Mina två terriers blir som galningar när badet är avklarat!! De rusar också runt i hela huset och bökar runt i varenda matta!