Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1298 ggr
Sarawibron
0

Bästa vovven ;D<3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första gången jag skriver något på hund iFokus så ingen vet nog vem jag är men finns mycket aktiv på hästfoto och foto. Tänkte bara säga att jag har världens bästa hund! Han heter Sappo och är snart två år, han är en collie som ni säkert sätt om ni kollat på kortet till höger. Han betyder verkligen otroligt mycket, han verkligen märker när man behöver honom som mäst. Sen är han ju också defenetivt världens busigaste hund, ;D

Kan bara säga, jag älskar dig killen!<3

lena1
0

nämen åhhhh vilken fin kille och jag förstår verkligen din känsla, för min collie är likadan….jätte skoj att du kikade in fortsätt gära med det :-)

V-lang
0

Åhhh vad kul en kompis till Snodden Lena….och en snygging också =)

Hoppas du fortsätter kika in hos oss ibland och berätta om din Sappo för oss =)

lena1
0

javisst det var ju jätteskoj ju, jag har ju också haft en sobel som jag tränade och tävlade massor med,herr snodden är ju rätt självgående med sin smarthet ;-)

Karmatarerskanise
0

Otroligt vad vacker han är, din fina Sappo :)

kerstinjoh
0

En kompis till Snodden, vilken tur. Välkommen hit!

V-lang
0

Hahaha japp smart Snodden, han överlistar matte för jämnan ;)

lena1
0

ja han gör ju det den stollen….fast idag är han bra grinig på sin matte,för han har en jättefin strumpa på sig för matte klantade sig vid kloklippningen idag, och han blänger på mig stup kvarten nu….morrr sade han hehehe

V-lang
0

Men matte då!!! Vilken miss *ASG* Jasså han är också en som som surar, Skorpan kan ligga i hallen och sura i flera timmar om =)

lena1
0

mm jag var hemsk och dessutom klippte jag klart dom som var kvar på en gång,men jag är nog förlåten när jag tar av honom strumpan nu efter sista svängen ut.

V-lang
0

Tsss tror du…då är han snabb på att förlåta *ler*

kerstinjoh
0

Dumma matte-Lena!! Skulle min matte göra så, ja då blev det nog till att visa att jag är en livsfarlig Töntbull.

Behöver du hjälp Snoddis?

//Alfons

gejsa
0

Välkommen hit till HIF! Vilken fin hund du har. :)

[Vargnatt-]
0

Jättefin hund du har :)

KerstinP
0

Välkommen till oss! Vilken snygg hund!