Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 574 ggr
SSS
0

Hurtta slutsålt

Är det någon annan som tycker att Hurttas täcken/overaller säljer slut väldigt snabbt? (I de vanligare storlekarna). Känns som att om man inte köper det man ska ha inom typ 2 månader så är det borta för alltid. Har en frusen hund och använder mycket av deras grejer men går inte att köpa allting på en gång, eller så har man inte pengarna när någon produkt kommer ut…förstår inte riktigt grejen med detta det går ju åt så varför inte beställa in nytt? 😐 Är det bara jag som tycker så här eller har andra märkt samma sak? 🤪

Tacka vet jag tradera men i alla fall.

TjockaBerta
0

Ofta finns det bara jättestora eller jättesmå grejer kvar i butikerna, tycker jag.

>>>Malum domesticum<<<

JoannaLi
0

Butikerna har troligtvis mycket svårt att få hem varor från sitt centrallager, eftersom att Hurtta hade problem med sin svenska sida (iaf innan jul när jag var i djurbutik), så de hade svårt att få produkterna hit över.

TjockaBerta
0

Fast att jag tycker att det har varit så i flera år.

>>>Malum domesticum<<<

JoannaLi
0

#3 Det behöver inte vara en ny grej, att Hurtta har svårt att få ut produkterna hit. Sen är det ju också så att där när vintern smäller till så kommer det ju en stor rush som tömmer hyllorna på täcken/overaller, och så kommer det en ytterligare nu när folk inser att vintern är ganska lång och man kanske behöver något ändå. :)

TjockaBerta
0

Alltså har TS rätt.

>>>Malum domesticum<<<

SSS
0

Jag upplever detta i webbutiker också, men antar att det är samma sak där med leveransen. Tycker det är synd i alla fall för finns saker jag gärna vill ha men dessa är slut när man har möjlighet att köpa produkterna. Lite som att man får köpa allting relativt snabbt när nya kollektionerna kommer ut 🤪