Plastad frotté
Hittar inte tråden där vi pratade om plastad frotté nyligen. Var ivf inne i en tygaffär idag och då såg jag en skylt det stod plastad frotté på så jag gick dit och kollade. Det finns en ny variant som egentligen inte är frotté, mer som stretchig trikå. Inte alls som den stela frottévarianten. Väldigt tunn och smidig och som sagt stretchig, som en töjig t-shirt ungefär. Men alltså plastad på ena sidan. Verkar ju rätt perfa för att täcka möbler och sånt med om det är risk för olyckor. Fanns olika bredder. 1 meters bredd kostade 99:-/m minns jag.
Ville bara tipsa.
Vad bra! Tror det va från min tråd "valp och säng"
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
Ja, det låter bekant. Synd att det inte finns en riktig sökfunktion här.
Tänkte inte på att fråga vad tyget hette, men det räcker väl med att beskriva det om man handlar i fysisk butik.
Ja dom bör veta vad du frågar efter. Kanske ger tips på andra material även! Men sökfunktion finns visst! Finns precis ovan för inläggets rubrik :)
Instagram
Instagram
Riktig sökfunktion. Det där är ju bara en vanlig google site search. Kan man göra på vilken sajt som helst direkt från google. Formuläret länken leder till underlättare bara på så vis att man slipper skriva 'site:hundar.ifokus.se' i sökningen. Google indexerar inte allt och gamla sidor som inte söks fram så ofta faller bort..