Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1128 ggr
Wikstr_m
0

OT Nu är jag less..

Nu har jag lessnat på HiF, tar en paus på obestämd tid.. Har mycket som händer i mitt liv, men om ni vill nå mig så når ni mig på EmmaWikstr_m@hotmail.com

emsems
0

trist.. hoppas du kommer tillbaka snart!

lill-jarven
0

Trist Emma, men jag kan relatera, är också lite less och hinner som inte med att kika in så ofta

Hoppas du kommer tillbaka iaf

Liss
0

Har också tagit en paus! Så mig lär ni varken se på msn eller här.. Vet inte när jag orkar igen faktist..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Tråkigt Lis1!!!!! :(

KickanLilja
0

vad tråkigt! ni var två av de jag såg upp till när jag var ny här på hif!

Liss
0

Nu kan jag ju inte vara tyst, ser du upp till MIG kickanLilja??Generad

lena1
0

men lis har du inte förstått hur mycket vi gillar dig här,du är ju helgo juSkrattande

kerstinjoh
0

Japp, min favorit snoris! O Malin förståss!!

KickanLilja
0

#6 Ja, det är fler än en gång du har gett mig råd om Udda som fungerar!

Malin-A
0

jag e också väldigt osynlig men e här o kollar imellanåt ändå =) o Lisette du gör som du vill, sluta me internet e helt ok. så länge du inte byter nr så jag absolut inte kan nå dig på nått vis för då blir jag ledsen.. måste ju kunna nå dig på nått vis mitt lilla hjärta =)

Tack Kerstin.. =)

lena1
0

titta en lika ovärderlig malin kikar in ;-),vi hörs på msn hoppas jag….och vill du så kan du och jag också chatta lis?.

Kramis

Lena med bus

Liss
0

men äsch då! nu blir jag ju till migGenerad 

Vilken tur att de hjälpt dig KickanLija! De gör mig extremt glad kan jag säga:)

Åh, Lena o Kerstin.. vad ska man säga.. *snyft* tsss.. jag kan inte ta komplimanger:P

Jag slutar väl inte helt med internet Malin, är du knas.. hur ska jag då överleva;P

Men jag tar en paus, för ibland blir de för mycket.. och just nu är jag väldigt väldigt ledsen på den här sidan.. (Lite läskigt när folks rätta sidor kommer fram och de inte är smickrande) De har blivit nog nu.. och jag orkar inte mer helt enkelt. Men jag kommer nog tillbaka.. Tror jag? Just nu känns de bara som en tjock pest här inne.. ?

Ja, Lena du får gärna ge mig din msn över pm eller nått om du vill:)

V-lang
0

Nej men min lilla plastunge tänker du lämna oss nu blir jag riktigt ledsen i ögat *snyft* jag har saknat dig jätte mycket här ute. Jag har frågat Emma flera gånger vart du tagit vägen men jag har sett att du varit sjuk…du får gärna höra av dig när du orkar, du vet var jag finns. Jag har hoat på dig flera gånger på msn men då har du varit offline.

Och du Wikstr_m fy vad tråkigt vart ska nu min lilltå ta vägen, jag som precis tänkte försöka vänja mig med "det där" attans unge!!!

Men kramisar på er båda, jag kommer att sakna er båda fruktansvärt mycket *snyft*

Wikstr_m
0

Har kommit fram till att jag vill inte och har inte det minsta lust att längre vara med på denna sajt. Finns trevliga personer och andra som man bara vill köra ner i en köttkvarn.

Ni som vill något kan nå mig på adressen som står i första inlägget. Tack och hej!

gejsa
0

#14# Inte snällt skrivet precis. Ang köttkvarnen alltså.

Hej hej.

kerstinjoh
0

Men du, vem ska nu bombardera hif med 100 inlägg när hon har tråkigt? Vem ska nu hota oss med svettiga tår när hon blir arg? Nu när vi har vant oss vid ettermyran, som får oss att le, ska hon då försvinna? Näe!!!

gejsa
0

#16# Att vara här är frivilligt kerstin. :)

Vill man inte vara här och tycker att vissa är så dumma som hon skriver så är det väl lika bra att hon letar upp en annan sajt att vara på tycker jag. Eller hur?! Världen går nog inte under för att någon/några går ur här. Det finns alltid nya som kommer hela tiden. Och dom kan ju också vara skojiga.

kerstinjoh
0

Va? Skojar du Gejsa??Glad

Annars tyckte jag att det var lite spännande, det där med köttkvarnen.

Var har du fått det ifrån att världen inte går under? Är du säker?Oskyldig

SaraC
0

#14 Det är tråkigt att du inte vill va kvar, tycker jag också. Men vi får hoppas du ändrar dig när du vilat upp dig lite kanske :)

När det är tusentals människor på ett ställe kommer det alltid finnas de man gillar, de man gillar mindre och de man inte gillar alls ;) Både på nätet och i verkliga livet.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

gejsa
0

#18# Nja, tyckte nog att det var lite väl grovt kanske. :)

Karmatarerskanise
0

Jag tycker det är ett bra beslut om man inte kan bete sig för att man inte tycker om vissa.