OT Konstigheter
Har du några konstigheter?, eller egenheter ska man väl kalla det :)
Själv äter jag inte chips, jag slickar dem ;)
Slickar av kryddan sen kastar jag chipset :P Likadant med riskakorna som har sourcream & onion smak, av med kryddan sen kastar jag dom.

Men :O Då får du ju inte smaka själva chipsen, det är ju potatisen som är god.
Vad menar du med konstigheter ? ;) Jag tkr det är obehagligt att ta det sista ur mjölkförpackning eller typ pålägg.
Och myycket mer, typ som tvång.
Ja, alltså saker som man gör som kanske inte är allt för vanligt :)
Man kommer ju inte på saker såhär på rak hand!
Men jag slickar iaf av saltet på salta nötter och slänger nöten.
Jag håller på med tungan på min snea tand hela tiden
Jag kan inte räcka ut tungan, för tungbandet är för kort
Jag äter nästan aldrig
ja som sagt, man kommer ju inte på de som man verkligen gör just nu
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Lis1; vi gör ju nästan samma sak ;D

Börja ät då innan jag tar er i öronen *fnyser*

En sak som jag tror jag är ganska ensam om är att jag har kaviar i fil
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

VAAAAAAA?????? Är du klok eller är du klok
fy va äckligt *hulkar* Hur kan man komma på nått så äckligt?

Fråga morfar det var han som lärde mej det då jag var liten
_**/Mvh Anne

Åhhh huuuuaaaaa, hur kan man komma på nått så konstigt *ASG*

Hahaha det är ju riktigt gott 
_**/Mvh Anne

skulle nog inte tro det jag har så lätt för att…ja du vet *hulkar*
Hoho *ekar* är det bara du och jag nu…konstigt?

Verkar inte bättre… Hmmm HALLÅÅÅÅÅ vart e alla?
_**/Mvh Anne
Min morfar brukar ha salt på manna gröten :) Och smör
Jag håller pennan helknasigt, trots att fröken försökte tappert när jag var liten. Fick det kommenterat senast idag när jag var på banken.
Sen allt ätbart är ju lite svårt att veta om det är ovanligt eller ej ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag äter makaroner blandat med potatismos
och älskar brunsås och makaroner- vet inte om de är ovanligt?

Men Lisette då man kan inte blanda makaroner med mos *urk*
Men makaroner med brunsås är gottigottgott =)
Lisette nu är du allt bra tokig! Mos o makaroner?? 

Jag ger mig 17 på att hon och Ecko tar en varsinn tallrik framför tv-n på fredag kvällarna…men hur kan man bara komma på nått dylikt 
Jag tror de är tyskt
Har iaf fått de från min mor.. gärna med ärtor i också..

Åhhh gluuu så hemskt….nästa gång vi träffas lova att inte göra iordning det 
ja, ska jag berätta om mina konstigheter? först så måste jag skölja av "handtaget" i duschen precis innan jag stänger av den. gör jag inte det känner jag mej smutsig och måste tvåla om mej ;D
jag måste stänga garderobsdörrarna i mitt rum när jag ska sova. annars går det verkligen inte att sova. jag måste även ha tvn på för att somna. ljudet behöver inte vara på, sålänge jag vet att tvn är igång :)
jag snurrar alltid med håret när jag pratar i telefonen fast jag tänker aldrig på att jag gör det. brukar även snurra på håret annars också. men ALLTID när jag pratar i telen.
Ja, just de! jag går alltid runt när jag pratar i telefon.. kan itne alls vara still.
Är rädd för mörker.. så om jag måste på toa när de är släkt brukar ja inte våga spola för att de låter så högt och läskigt. Och springer ut från toan och hoppar i sängen, för de kan ju vara nått där inne;P
Jag måste också ha tv:n på om jag sover ensam.
Jag älskar att ligga i badet, men fyller inte karet med vatten utan ligger där på min kudde och spolar mig med slangen ;)
haha Lisette, jag måste också hoppa upp i sängen när det är mörkt! kan ju faktist ligga ett monster under sängen :O

Skönt att höra att jag inte är den enda som är rädd för monster under sängen =)
_**/Mvh Anne
hihi, jaa! damm monster:P neeh, men har alltid vart rädd för mörker tror jag
Det blir ju inte bättre av att man har hund heller. När de helt plötsligt kan ställa sig och tokstirra eller skälla/morra åt ingenting :P
Haha, neeh! DE är läskigt.. Specielt när man vaknar utav att ecko ligger bredvid och helt plötsligt skäller till! Usch!
Eros kan ligga och så rycka till och springa och lägga sig bredvid mig. Då blir man lite nervig ;P
hahaha! jaa, då ser han spöken;P Ecko brukar stirra rakt ut ibland.. men han är tyst! Då sa mamma de, att då har vi snälla spöken iaf. För om han morrade skulle de vara elaka;P
Hehe ja, jag har nog också snälla spöken ;) Nej, men allvarligt så hör de ju så otroligt mycket mer än vad vi gör, så det kan ju vara vad som helst :)

Enda gånger Velvet reagerar det är om grannarna gör förbi dörren i trapphuset
_**/Mvh Anne
Hu ja, dessa hundar som hör saker vi inte hör.
För så där 100 år sedan när Nicki var liten låg jag o hundarna i sängen. Båda hundarna sätter sig plötsligt upp och lystrar. Jag hör inget.
Efter ett par gånger hade de lyckats skrämma upp mig. Vad hör de??
Jag smög mig ner till bottenvåningen och spanade runt. Såg inget, hörde inget. Åter till sängen. Huuuuu…..samma histora.
Fick förklaringen dagen därpå då vi hittade en lite mus i gardeoben.

Jag måste alltid gå ett var runt cykelstället innan jag går in i skolan ^^, haha, låter helt stört, och det är det också. Herregud vilken störd tvångstanke, sedan måste jag dammsuga mitt rum varannan dag xD

Pssst Emma disktrasan…glöm inte disktrasan 
Jag vet faktiskt inte om jag har nån speciellt för mig, om man inte räknar att jag ofta städar då…jag gillar inte att ha rörigt och smutsigt runt mig =) Kan ju säga att jag är betydligt lugnare nu en jag var för några år sedan för då kunde jag till och med sätta i gång hemma hos vänner om det var skitigt
Och smutsiga toaletter är absolut det värsta som finns…då kryper det i mig om jag kommer hem till nån fortfarande 
ja, just. jag kan inte ta i en disktrasa. URK! det är så vidrigt. och om t.ex. Simon torkar bordet måste han tvätta händerna noga efteråt om jag ska kunna ta i han. sen kom jag på en till, jag har diskmedelsfobi, så jag måste alltid skölja ur dricksglaset när jag ska dricka vatten. typ 5-10 gånger beroende på vart jag är. men det gäller bara vatten, ska jag dricka juice eller nått behöver jag inte skölja ut glaset :P
Men, så gör jag också Emma.
Sköljer ur glaset hur många ggr som helst innan jag häller i vattnet.
Disktrasor kan vara sunkigt äckliga.
Lotta du är knäpp, man kan väl inte komma hem till folk och börja städa? Men smutsiga toaletter är äckliga. Läste någonstans att Lill-Babs alltid hade en flaska rengöringsmedel o en disktrasa i handväskan. Vad tror du om det Lotta?

Jo faktiskt var jag sån för några år sedan, fruktansvärt jobbigt…men mina vänner visste hur jag var och dom var ju tacksam dom fick ju också fart och började *fniss* Men du ska veta att jag blivit mycket bättre, jag kan ju inte säga att jag mådde bra av det…dålig rygg och det där var ju ingen bra kombination *ASG*
I handväskan!!!! Jag tror jag dör av skratt, men visst några jag känner skulle jag nog kunna tänka mig att ha med det till ;)