Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 6479 ggr
luckysheltie
0

Hundförarkläder

Hej!

Nu är det dags för mig att köpa lite nya hundförarkläder, en väst och ett par byxor. Jag har tidigare ett par byxor och en jacka från Engelsons, jackan är jättebra men byxorna har blivit för små och har ingen stretch alls. 

Så jag tänkte kolla varifrån ni köper era hundförarkläder och om ni har något speciellt märke att rekommendera? Är det någon som testat Arrak outdoors byxor och/eller västar?

Tack på förhand!🙂

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

panini
1

Jag tycker om Hööks hundförarkläder. Har både byxorna, västen och jackan.

[Nalle-]
0

Mina favoritplagg att träna hund i är ett par byxor från fritidsfabriken och lydnadsvästen från hurtta :) 
En kompis köpte nyligen ett par byxor från engelsons, "Helags byxa" tror jag de heter, och var väldigt nöjd.

Snurrig
0

Stormbergs Vestmarka byxa. 👍

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

JoannaLi
0

Jag älskar min Lundhags-byxor. Är inne på mitt andra par (halvhunden är en hejare på att upptäcka när man glömt godis i fickorna, och då är ju det enda logiska att gnaga sig in), fortfarande lika frälst :D

OurOzzy
0

Tycker Arrak är toppen! Helt klart nya favoritkläderna, bra passform och hyfsat bra pris. Har dock ingen väst därifrån men dom verkar vara väldigt stora i stl :)

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

Wellcraft
0

http://www.engelsons.se/
Vet jag att många rekommenderar. Jag köper oftast från hööks. CRW.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

RosaMoln
0

Jag har två par Nordwand propants från fritidsfabriken, supersköna med stretch. Jacka har jag från Arrak utav denna modellen http://www.arrakoutdoor.se/jackor/akka-softshell-jacket Älskar mina hundförarkläder, använder dem dagligen så det var lätt värt pengarna :D

Naviifax
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett par byxor från Arrak och två jackor. Grym kvalité och supersköna! Väldigt dyrt dock. Sen har jag regnställ, tunn jacka och två par byxor från Engelsons. Väldigt sköna om än lite tunna. Men bra passform och det är väldigt billigt i jämförelse. Älskar mina hundförarkläder. Tar på demdirekt efter jobbet haha! Arraks byxor på bilden.

@adventuresofnavi | instagram

Naviifax
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Byxor från engelsons, softshell jacka från arrak. Har även en väst ifrån Hööks.

@adventuresofnavi | instagram

Minmilou
0

Älskar arraks kläder!! Har 3 par byxor en vinterjacka och en softshelljacka 😁

tmickis
0

Jag har två hundförarbyxor i olika modeller ifrån lundhags och är väldigt nöjd med dom! Finns lundhags till bra priser på xxl! :) Sen så har jag en tunn men bra hundförarväst ifrån Berra som jag beställde från jamihundsport :) 

Har en jacka från arrak som jag knappt använt pga att den var så stor i storleken jämfört vad jag räknat med 😕

luckysheltie
0

Tack för alla tips och förslag!

Jag ska in och kolla på allt ni föreslagit och jämföra de olika märkena och se vad jag tror passar mig bäst. 😃

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus