Hades - Knappsökaren
Hades har idag hittat en ROSA lös knapp, som inte passar till våra kläder. Varken mina (älskar rosa) eller killens kläder.
Senare ser jag att Hades verkar skum, jag går fram och ser honom ha en HEL påse med knappar i. Inte sånna rosa som han hade innan, utan helt gott och blandat. Ingen av oss vet var som kommer ifrån. TIPS? :D
P.S Vissa söker tryffel, vi har turen med en KNAPPSÖKARE ;)

Kan han ha hittat en påse med Gott & Blandat i trappen. Det kan vara ett barns.
hahah det var i stället för kantarellsök…sälj dom på marknaden specialfunnet av hades säger du då hihi…

Brukar han söka efter tryffel och kantareler och annan svamp? Hur vet han vad som är vad?
#1 Det var i lägenheten. Det är det som är skumt!

Kan inte vara din mor eller svärmor som tappat den vid besöket?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lena1: Hahha ;)
#3 Hahahahahaha! Tror du att en knapp luktar som en svamp??
hera du har en sakletare pippi släng dig i väggen för nu kommer hades :-))

# 6 Om någon har varit i skogen och sedan tappar en knapp, så kan knappen lukta svamp.
#8 Hahahha, jo det är faktiskt sant. Men bör du inte ha tränat hunden till att söka svamp då? :P
Och att tappa en knapp i skogen betyder väl nte svamp?
Och varför skulle en icke svamptränad hunde hitta "svamp"??? ;)

Hundar hittar väl allt möjligt tycker jag. De kan komma hem med cykeldäck, skor och grindstolpar. En dag hade Sture, min labrador, med sig en valp hem.
Jaa gud ja! En gång hade ecko med sig en igelkott.. för han brukar gå sina promenader själv.. så jag uppmärksamar ju inte vad han har i munnen då liksom!! (??)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Kom till nattsudd.ifokus och underhåll mig.. ^^
Vinikngman: Jag tycker helt enkelt att kommentarer är överflödiga :) En hund hittar int e knappar som kompensation för svampar?
Haha vad knasigt :) Vad skulle han med alla knappar till då? 
Såhär i hösttider brukar Eros spåra ruttna äpplen och försöka glufsa i sig innan jag hinner rycka in, alternativt försöka tjyva med sig dom in. Det är ju ännu en nackdel med mörkret, man ser inte vad dom håller på med alla gånger.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Det är en av glädjen med att var hundägare.. De hittar saker man inte ens visste att man hade.. :P
Eros; Precis, mörker är inte tilltalande.
Fast hades är jäkligt bra ute, "bara" kanin bajs ;)
Bättre än annat haha!
Nej Eros äter inte heller så mycket äckel, tack o lov. Bara äpplen då som sagt och typ gamla matrester o liknande om han hittar det. Fast en gång hade han hittat en groda som han spottade ut på mattan när vi kom in, som en liten överraskning ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hahaha :)