hej mina vänner!
ush e så tråkigt hinner ju inte med er nu när ja har fullt upp, tråkigt.. fast ett körkort e ju ett måste så får ta igen min tid med er när jag e klar =)
men det går bra iaf, kör iaf minst två körlektioner varje dag, idag har ja tre, så e bara hemma o äter så ska strax cykla iväg igen, o så teori mellan allt, o varje morgon denna veckan har vi haft en teorilektion med lärare vid 7:45.. nästa vecka på Tisdagen ska jag göra halkan.. d e jätte kul o köra o så, har gjort back runt hörne, saxvänt på återvändsgata, kört på 90 väg o enskild väg o bla bla.. massvis me olika saker =)
o den 14 nov. har ja uppskrivning, o så får vi se efter d om jag klarar den o kan beställa tid för uppkörning..
d va iaf en uppdatering ifrån mig.. hoppas ni saknar mig liiite iaf 
jag saknar iaf er…
puss o kram från lille mig =)
Jag håller alla tummar för dig Malin.
Nog är du saknad här ute, men jag förstod att det var körkortet som tar din tid.
Tänk när du kommer åkandes hit. *fantiserar*

Skickar en lyckospark där bak 
klart vi saknar dig malin, håller tummar och tassar att allt går som på räls ;-)…
Hej Malin plutt! Saknat dig massvis! Men förstår ju också att du är upptagen med körkortet. Och jag är trött hela tiden.. eller jobbar, eller fixar en massa skit. Så inte pratat på läääänge nu. Men de får vi ta igen när du kan åka hit, eller hur?;P
Jag håller tår och tummar.. ecko har korsat benen, där han ligger i soffan.. så där ser du:P Han håller benen för dig.
Och du vet ju att de kommer gå bra:)
Puss på dig!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

*funderar* Är det därför Varberg är avspärrat vissa tider?
NU ska inte kerstin vara sådan :-), snäll nu!! :-)))

Usch Malin jag har saknat dig megamycket…vart har du varit hela mitt liv, vi brukar ju åtminstonne säga godnatt någon gång i bland och nu var det jätte länge sedan *snyft* jag har inte sovit bra på jättelänge 
iof så hoppas jag ju verkligen att du fixar ditt körkort så jag får träffra dig här hemma….det vore ju verkligen så roligt…
Och du snälla säg godnatt till mig bara nån gång iaf 
Jag är snäll Lena. Malin är en av mina favvo-snorisar! Fast hon är en hejare på att reta tant Kerstin ibland! Särskilt när hon sitter på ballongen!
jamen det vet jag väl kerstin ….jag skojade ju själv ju :-)))
F'låt Lena. Är väl bara bekymrad för att alla ska vara lika stingsliga idag! 
Nä, nu ska jag ha lite uppiggande kaffe.
jag är inte stingslig alls….kan sära på saker vettu ;-), hoppas kaffet var gott;-)kramis jag

Jag vill hålla handen…jag kommer få mardrömmar i natt 
haha va goa ni e alla =)
Kerstin haha varberg e inte avstängt när jag kommer framfarandes på gatorna… 
tack lena o Nicki =)
Ohh Lisette min snutt, saknar dig massvis, men när jag fått mitt körkort så kommer jag bums 
Lotta, ska allt ta o komma ihåg o säga godnatt till dig om kvällarna.. 
men nu e d helg så förhoppningsvis har ja lite tid över, iof så ska jag på kattutställning imorrn, så blir borta hela dan imorrn me… =)
Är du sjuk, Malin? Kattutställning?
ja de får du faktist ta och göra Malin:) Annars blir jag putt! .. hihi..
Ja, jag kommer väl vara upptagen i helgen .. Har ju två tokiga små tomtar här då;P
Håller på att städa för fullt. Men jag sa till Lottis igår att du och jag, Malin, ska åka upp till dem någon gång också:)
haha nee jag e inte sjuk d minsta, min Lilla Blondie ska ställas ut.. (dock inte på min ballong) =P hehehe… =)
ja just d ja Lisette, va kul ni kommer få d.. kommer dom imorrn?? eller va d redan ikvälll?? vill se massa bilder =D
men snälla malin du kan väl inte ställa lusse på kattutställning,hur skulle det se ut hehehehe….
haha tror du inte d går o knö in han i en sån bur?! får nog testa hahah, undra vilken kattras han skulle va? 
en gredisjilonprickig siames sort med bomdkatt i kanske,fast då får du färga med karamellfärg först hehe…haha ja jag skulle vilja se dig knö in honom i en låda,säkert lika roligt som att sno in en snodd i en sådan hahahaha
haha ja d hade nog me sett kul ut, hade sett ut som en enda stor hårig bur… =)
nee Lusse får bli hemma, har nära hem iaf, utställningen e ca. 2-300 meter hemifrån =)
Neh, Lottis o emma kommer imorrn:) Super skoj.. har nog inte riktigt insett de ännu dock.. Men de kommer väl imorrn kanske.. När lotta ringer att dem är här:P
Ja, jag bad Lotta ta med kameran.. hoppas hon kommer ihåg. För mammas kamera strejkar på min dator helt plötsligt. kan inte lägga in bilderna på datorn.
Lycka till med blondie hörru. De gick ju bra sist så;P
Usch! Saknar dig massvis skitunge.. *snyft* Kom snart!!!
# 20 "gredisjilonprickig siames sort med bomdkatt" Vad i hela friden är det???
ok.. ohh ni kommer ju ha super skoj ju… *avis* =)
men då kan jag ju slå dig en pling imorrn kväll då hehe.. 
Kerstin haha nedu ingen aning va d kan va för kvalisort på den =) hehe
En kattskrälle?
hihi.. en fladdermus katt är vad de är, kerstin:)
Ja gör det;P Men vi ska äta hos mor min först.. dricka lite vin osv. Och sen hem till mig igen då.. du kanske väcker oss;P För jag är stentrött.. haha! Somnat med ansiktet i smörgåstårtan.. *zzz*
kerstin har du aldrig sett en sådan dom är jättefina,annars kan dom kanske ha en vaniljfärgad rakad rutig katt i strumpeband….man vet aldrig hahahaha
om inte mammsen kommer ihåg kameran så gör jag det. för jag ska packa min alldeles nu :D jag har även packat ner dom andra viktiga sakerna ^^ jag läängtar! tjohooooooooo :D

Ja en annan lär väl nanna kudden snart för att orka med er snorisar i morrn….men öronpropparna är packade och klara ;)
vilka är dem viktiga sakerna då? *nyfiken*:P
Jag med wiiiiiiiee!!;D
haha, jaa jag tror jag med måste sova tidigt ikväll.. är ju skit trött efter jobb och allt. Desutom har jag jätte ont i pekfingret!!!! scrollar alldeles för mycket;P hahahahahah
men blir som vanligt.. jag KAN inte lägga mig tididgt:S
ni är så goa allihopa
dom viktiga sakerna är hålprylarna till dej och dooleysen ;D haha!

Du är väl för go du Jarven…och bara komma och säga så där =)
de e du med lilljarven
oj, jag läste hårgrejerna:S vart lite fundersam först..:P men de tar väl inte en hel väska iaf? hahaha!! kommer med värsta borren och bara "muhahha, nu ska vi ta håååååål Lisette":P
ehm jaa.. jag ska gå och sova!!