Vad är det här?
Varför gör hon så här? Hon gör det varje gång hon ska sova eller vila, liksom borrar in huvudet (fick inte med det på videon) och sen gör hon sådär med munnen. Ibland råkar hon gnissla med tänderna och ibland hamnar tunga och läppar i kläm också :P Jag vet att det inte är något speciellt, jag är bara nyfiken 😊 Varför gör hon så? Gör era hundar så? Väldigt dålig video, men jag hoppas ni ser ändå :)
Det går inte att se videon.
Oj, jag får försöka ladda upp den på datorn istället :)
Det går inte att lägga in videos som en fil
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så, här är videon 😂
Förstår inte vad som är konstigt. Att hon slickar sig om munnen?
Ja, fast hon slickar sig inte runt munnen, först gör hon det men det är det andra hon gör efter som jag undrar vad det är, när hon bara öppnar munnen liksom och gnisslar tänder, jag undrar varför hon gör så varje gång hon lägger sig ner?
Har aldrig sett en annan hund som gör så och därför undrar jag om andra hundar gör så också och isåfall vad det är de gör och varför? Är helt enkelt bara nyfiken
Jag hittade en gammal tråd med svar på mina frågor 🤪
http://hundar.ifokus.se/discussions/5597bd498e0e7476a0000ef4-smaskar-nar-dom-ska-sova
Sådär gör Sigge när han lägger sig till rätta också och ska vila :) dom ser så söta ut.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Så där gör även Donna innan hon ska sova, 😎 Tycker det är sött 🤪
Hahah 😃
Mixa kan göra så 5-6 gånger samtidigt som hon borrar in huvudet i kudden när vi ska sova, jag har aldrig riktigt förstått varför men jag tycker också att det är sött och lite mysigt till och med 😂
11 oja det är väl deras grejj att komma i sovform 😉
Konstigheter har Donna för sig här, hon går och stryker sig som katt mot täcke/kuddar och sen rullar sig som en tok på morgonen. Sen smiter hon in till en trött tonårsdotter står hon och piper (då piper hon flera gånger och trajar med frambenen) stryker sig och rullar i hennes säng, jag tycker det är jätte sött hennes sätt att säga god morgon på 😃