Anders Hallgren: "Mental aktivering"?
Anders Hallgren har skrivit en bok om mental aktivering. Den finns på engelska, tyska, danska med flera språk, men jag hittar inte ett spår av den på svenska. Någon som vet om den någonsin givits ut på svenska?
Jag kan väl läsa den på engelska, men det känns bakvänt att läsa något som rimligtvis är skrivet på svenska i översättning.
Det verkar inte som om den finns på svenska. http://www.andershallgren.se/books.php
Nej, jag vet. Frågan är om den har funnits. Fast Hallgren har ju med utgångna böcker på listan, så att den saknas där tyder väl på att så inte är fallet.
har aldrig sett den boken innan så jag gissar på att tyvärr finns den inte på svenska, knepigt 🤔
Vet inte om den är bra, blev bara intresserad och tyckte det var konstigt att den fanns på så många språk men inte svenska. Finns t.o.m. som e-bok. Med lite tur kanske man råkar "hitta" den nånstans.
Han kanske skrev den när han bodde i USA med sikte på den amerikanska marknaden och så blev den aldrig översatt? Amerikanerna lär ju verkligen behöva en bok om att aktivera sina hundar…
Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie.
Lon@ och Lonaa = samma person, problem med inloggning!