Roa valp en regnig dag?
Tyvärr inga bra förslag men vill bara säga vilka fina bilder och uj vilken sötnos den där valpen är då! 😍
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Hon är fortfarande bara bebis så hon behöver ju inte så mycket aktivering än. Jag skulle ta och leka med henne helt enkelt. Kasta leksaker, krypa på golvet mm Då blir hon nog trött och eran relation blir roligare och bättre^^
Gömma godis inomhus, öva "trick" eller bara leka lite kanske kan roa er en stund? Håller med #1 sjukt söt!
Edit: Kom på att man kanske inte ska gömma godis inomhus för en valp då den kan tro att det är okej att äta allt den hittar.
2# Ja, det är ju det vi gör typ :) Och visst räcker det gott för henne! Kanske är jag som vill ha variation! Haha! Får försöka hålla mig ;)
Hon är riktigt söt! Ser precis ut som min gamla gjorde när hon var liten! :)
En toarulle (med eller utan papper) kan vara jättekul att slita sönder. Se till att hon inte äter den bara.
Börja pyttesmått med ensamhetsträning, typ gå ut ur rummet, stäng dörren, kom tillbaka. Gör ingen stor grej av det.
Träna på namnet. Är hon matglad kan du använda vanliga maten till det.
Leka kurragömma har min gillat från tidig ålder. Det tar inte lång tid innan dom förstår vad leken gå ut på Göm dig på lätta ställen och gör lite ljud så hittar hon dig