Titta vad jag har :D
😃 åh mys!
Oj är det dina små fisar, jätte söta 😍
Ååh vad söta! Är det chihuahuor?
#4 Oj vad kul med en prazsky-kull! Det är fina hundar men dom ser så olika ut. Vissa ser ut som chihuahuor och andra som russiky toy. Har bara träffat 4 stycken! Har du både mamma och pappa hemma?
Ja det är en ras under uppbyggnad så det förekommer fortfarande väldigt stora variationer inom rasen, stamböckerna har nyligen blivit stängda.
Chihuahua och DP är raser som använts i arbetet att bygga upp rasen igen.
De flesta jag träffat med stamtavla är någorlunda lika, då ska dom gå mer åt RT hållet än chi hållet i utseendet sen har jag träffat en hel del ostammade och vissa har varit riktigt fina medans andra sett ut som allt mellan Tax och DP
Jag äger bara mamman till den här kullen, pappan lånades in till avel enbart
minavitas.wix.com/kennel
Helt underbart bedårande små varelser ❤️😍
Nejmen åh! Hur söta som helst 😍 Ska du behålla någon?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jag hade hoppats på en långhårstik att spara ifrån den här kombinationen men det är en korthårig hane som verkar mer lovande. Han får inte stanna hemma utan säljs med bibehållen avelsrätt istället.
Helst skulle jag behålla allihop, det är väl det värsta med att föda upp hundar att man aldrig har plats för allt man vill spara
minavitas.wix.com/kennel
Helt underbart söta. Lite farligt att du visar sockersöta små glada valpar 😉
Tackar :) Ännu farligare blir det när det framgår att pojkarna fortfarande söker sina nya hem 😉 Men du har rätt jag borde skrivit en varning
minavitas.wix.com/kennel