Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 543 ggr
Hannah0211
0

Lägg upp bilder på schäfrar :)

Berätta gärna om era hundar. Hur gammal, renras/blandras?

Zebben
0

Det finns en jäääättelång tråd med just bilder på schäfrar. Leta efter den så får Du se många fina hundar. Glad

Hannah0211
0

Tack det ska jag göra :)

Hannah0211
0

Tack det ska jag göra :)

kerstinjoh
0

#1 Vad menar du Zebben? Fina hundar?Fundersam

gejsa
0

Sug på den du kerstin. *fniss*

kerstinjoh
0

*muttrar*

Nä, jag kom inte på nå't.

Nicki
0

Nästa gång tror jag bestämt att du får stanna i utbygget med Diva.
Arras har just nu tagit din fikaplats Fundersam
(fast inte i nya soffan. Bara vid matsalsbordet)

kerstinjoh
0

Vet ni???

Säg inget bara!

Hemlis"Nicki" håller på med en utbyggnad. Förvånade???

Innan hallen ska hon ha ett hönshus, fast just nu fungerar det som hundgård. huvale! Men hönspinnen att gå på är kvar.

Säg inget bara!Hemlis

Nicki
0

Ja, jag fick ju besök av en riktig höna idag ju. *L*

Nicki
0

V-lang
0

Vad hette hönan????? Oskyldig

kerstinjoh
0

*singing in the rain*

Nicki
0

*pekar ovan* Oskyldig

V-lang
0

*ASG* Håller du på att plockar fjädrar nu Nicki?

Zebben
0

#4 Det är något en tööntbullägare aldrig kommer att förstå….. att det finns fina hundar menar jag. Oskyldig

kerstinjoh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 15 Nu är du allt bra avundssjuk för att du inte har en UNIK och VACKER Töntbull!

Wikstr_m
0

Atenagårdens Bita, urkassa höfter men en KANON hund som vill jobba samtidigt som hon älskar allt och alla. Hon är 3år har jag för mig.(mammas hund)

Diezel
0

#17 atenagården ligger i Kil i Värmland va?

V-lang
0

En sån snyggin Wikstr_m =)

Wikstr_m
0

#18 Nepp det ligger i Norge har jag för mig.. Finns Siriusgården, tror det ligger i Värmland.

#19 Man tackar man tackar, är själv stolt över mig själv. Hon har som sagt haft lite övervikt, och det har jag minsann fått bort. Dock är hon lite småfet ännu, men det syns inte på fotot..*skönt det*

AnneN
0

googlade på atenagårdens kennel och hittade deras hemsida, dom håller till i Kil

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Wikstr_m
0

Biobio, haha se där.. så fel man kan ha.. :P

AnneN
0

Siriusgårdens kennel är i Tollarp

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Wikstr_m
0

Ja alla vi gör våra misstag.. Och jag gjorde mitt :P

Wikstr_m
0

Ja alla vi gör våra misstag.. Och jag gjorde mitt :P

V-lang
0

Ja nog har du gjort misstag iaf ett *surar*

Wikstr_m
0

Men Lotta, vad för misstag svammlar du nu om? Det var ju bara en "felstavning".. *hihi* Oskyldig

kerstinjoh
0

# 27. Det är bara så att Lotta är väldigt noga med stavningen. Hon extraknäcker ju som svenskalärare i Vettlösa Folkskola och har svårt för att se felstavningar.Oskyldig

Wikstr_m
0

#28 Lotta har absolut ingenting om att säga till just nu. Skrattande Hon kan fast vara lärare för pingpongarna, men jag… jag vet minsann bäst!! Oskyldig

V-lang
0

Gävle, gäääääääääävleeeeeeeeee *surar ennu mer* Du kan ta pinpongarna till kina om du vill *fnys*

Kerstin du har så rätt och den där lilla hon ska in där så fort jag får tag på henne Oskyldig

Wikstr_m
0

Nähä du L8P8, jag tar med dom till dig. För jag har nämligen berättat om dig till dom och dom är väldigt förtjust i att du har erbjudit dom takt över huvudet och hemlagad mat varje dag. Samt gratis tvättning av kläder.

HA, ni tantisar hinner inte med mig när jag drar iväg på högsta växeln ;)

V-lang
0

Ähhh vadå tak över huvudet, det har dom i förrådet också, och maten kan dom glömma den få dom fixa själv så det så =) Kläder vad är det…här bor bara nudister har jag inte talat om det ;)

Haha förglöm det vi har supertrimmat rullisarna så du har inte en chans damen…men ingen har ju tvingat dig att inte försöka så lycka till ;)

kerstinjoh
0

HemlisLotta, vad har det tagit åt Emma? tror du hon har tjuvsmakat ölen? Hon låter lite väl kaxig tycker jag.

V-lang
0

HemlisTjuvsmakat hon har säkert tagit hela lagret…man kan aldrig lita på snorisar nu för tiden, tacka vet jag förr tillbaka när dom visste var skåpet skulle stå Hemlis

Wikstr_m
0

Hahaha ni bara tror att era slöa rullisar hinner i kapp mig. jag är så jäkla snabb att jag borde få smeknamnet blixten!

nädu, hos dig L8P8 ska dom bo. det har både dom och jag bestämt. sen om du tycker om det eller inte, det kan inte hjälpar. allt är redan spikat och klart ;) hihi!!

Tjärstiiiihn, ja jag erkänner. Jag är fortfarande full sen i lördags.