Gustaf & Evita
Är det någon som vet hur det ligger till med varumärket Gustaf & Evita? Jag ser att det finns en hemsida, men det går inte att beställa några produkter samt att dom inte svarar på mail eller finns på social media (såklart inget måste, men det är vanligt nu för tiden). Vissa djurbutiker säljer märket men det är alltid så utplockat på storlekar, vet inte om det beror på butikerna eller (o)tillgängligheten av produkterna?
Tillägg: Har du något från Gustaf & Evita till din vovve? Posta gärna en bild 😉
Jag har haft deras sele och det var riktigt kass kvalité. Den gick sönder på flera ställen trots att min hund går fint i koppel.
Vad tråkigt, Hildgrim! Kopplet vi har därifrån har hållt i 3,5 år nu.
Har ett koppel och ett halsband där ifrån som är typ turkost blått med döskallar på, sedan finns det ett matchande koppel som jag inte vet varför jag köpte haha. Vet inget om kvaliten men jag tycker de har väldigt fina färger och mönster på sina halsband/koppel/selen. :)
Inte världens bästa bild men där är halsbandet. ;)
- Nederlandse Kooikerhondje -
Jag jobbar på arken zoo och där har vi deras produkter (nu har inte alla arken zoo de). Men det är ingen sele/halsband jag rekomenderar, vi får in väldigt mycket reklamationer på dem.