Så himla typiskt =P
Idag tittar solen fram (hurra!) efter sin långa frånvaro - perfekt för en trevlig promenad vid kusten och dess klippor!
Tyvärr blev glädjen lite väl stor för min lilla hopp-råtta, som mitt i ett glädjeskutt trampar snett och stukar en baktass.
Stackaren som längtat efter solen så och nu inte kan ta sin efterlängtade långpromenad i skogen. Så himla typiskt att det skulle hända när solen väl tittade fram 😛
Men men, att få tröst-pussar av matte och mysa med bästa kompisen Kornkudden är väl inte heller helt fel. Även om en solig promenad hade varit roligare ❤️
----------------------------------------------------------------------
Har ni haft sådana där dagar/tillfällen med hunden som ni känner att ''Det är så himla typiskt!'' att det var/skedde just då?
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Men stackars hoppas att han letar på sig fort :) Ja min hund började löpa dagen innan våran debut i agility och på den tiden fick ej löpande tikar delta! Hade varit nervöst i en månad ! Det var alltså min första tävling ! Svindyrt boende och hade tagit ledigt hela helgen så stor summa pengar rätt ner i soptunnan :P det var så jäkla typiskt ! Och nu när jag äntligen vågade anmäla min andra hund till mitt skräckmoment nämligen lydnadstävling så hittade jag inte registreringspapprena förens dagen efter tävlingen bläää
Men stackars hoppas att han letar på sig fort :) Ja min hund började löpa dagen innan våran debut i agility och på den tiden fick ej löpande tikar delta! Hade varit nervöst i en månad ! Det var alltså min första tävling ! Svindyrt boende och hade tagit ledigt hela helgen så stor summa pengar rätt ner i soptunnan :P det var så jäkla typiskt ! Och nu när jag äntligen vågade anmäla min andra hund till mitt skräckmoment nämligen lydnadstävling så hittade jag inte registreringspapprena förens dagen efter tävlingen bläää så nu vågar jag inte anmäla då jag fegat ur
#0 stackars Rossi! hälsa honom krya på sig!
#1 agility som är så roligt! 🐶 och så missar man det! fega inte ur, testa igen.
#3 ja agility fegade jag inte ur :) där tävlar jag med båda hundarna ^^ men lydnaden :P ska anmäla mig i vinter har jag tänkt :D är livrädd att hon ska ställa sig på platsliggningen och dra till mig och dra upp hela fältet , trots att hon aldrig gjort det ^^