Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1842 ggr
luckysheltie
0

Träningskläder (människa)

Hej! Jag funderar på att köpa träningsväst/träningsjacka och byxor som är bra när man tränar hund. Jag har tittat lite på www.engelsons.se och hurttas kläder. Har ni något tips på andra märken? Har ni någon erfarenhet av hurttas kläder?

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

Viccan92
0

Jag har engelsons hundväst och är supernöjd.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Sugar Mist
1

Lundhags brallor i mitt hjärta.

-

luckysheltie
0

#1 vad bra då jag har kikat lite på den!

#2 Googlade lite nu och såg många fina byxor. Vad har du för färg och modell?

Sugar Mist
0

#3 Jag är fattig student så tyvärr har jag inga.. än! Så det överlämnar jag åt någon annan, provat olika modeller på XXL, väldigt sköna och bekväma!

-

luckysheltie
0

#4 okej. Tycker att byxorna såg riktigt sköna (och snygga) ut.🙂

AktivaSiri
0

Jo, lundhags är tevliga. Har ett par Traverse Pants.

Men tänkte tipsa om http://www.idefixteko.se/ också, köper lite kläder därifrån och har utöver jaktkläder deras TP-X Serie, vilmärkskläderna. Nöjd med allt.

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se

knutteknop
1

Jag har ett par fjällräven byxor jag älskar, förutom att min hund är så liten och byxbenen så vida så har fått köpa mig löpartight att träna i när vi tränar fotgående eller liknande så jag ser henne ^^

Myrtorpets Möss och Kaniner

VendelaS
0

Jag har ett par Lundhags Traverse Pants. Otroligt sköna och tåliga. Har naturgröna? (Vet ej om färgen heter så) Köpte dem på xxl. Har även ett par röda från Fritidsfabriken/frifab. Super nöjd med dessa också! Halva priset ungefär mot Lundhags. Inte samma kvalité men absolut värd pengarna. Träningsväst har jag Hurttas lydnadsväst som jag är supernöjd med! ;)

www.lakritsnos.com

@vendelasandell på instagram.

bananflugan
0

Har ett par Lundhags traverse pants(svarta) och två par från Frifab, nordwand pants heter dom(svarta och blåa). Gillar de från Frifab mest, bättre passform, fler fickor och mycket bättre pris. Tycker Lundhags-byxorna tappat färg efter några tvättar, inte riktigt okej med tanke på priset..

Sen har jag en Hurrta agility väst. Den är skön och praktisk, det enda negativa är att den är lite stor men tyvärr är det minsta storleken. Men det får man leva med när man är en pygmé..😉