Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2172 ggr
Lexie82
0

Regnponcho till hund?

Det spöregnar ute. Inte kul. Vi blev blöta. Så kan man väl sammanfatta kvällspromenaden. Imorgon blir det att införskaffa en regnponcho åt mig. Men jag fundera lite, finns det nåt liknande för hundar? Jag har en schäfer på 6 månader, ca 25 kilo.

Melissa V
0

hööks har billiga regntäcken. Köpte ett till min hund i förrgår för 45 kr (rea så skulle kostar 279kr)

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

Perly
0

Finns regntäcken iallafall, just poncho kan kanske vara svårt att få tag på men finns ju på tex. Ebay men då blir det ju väldigt lång leveranstid för det mesta.

Alltid Oavsett

luckysheltie
0

Hurtta har ju regntäcken.

Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se

Instagram: @luckysheltie

Medarbetare på Sheltie ifokus

VildaVittra
0

Varför ska hunden ha ett regntäcke? Pälsen är ju gjord för att vara vattenavvisande. 🙂

Spara dina pengar, en 6 månaders schäfer skulle dessutom troligt ha sönder täcket på nolltid.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lexie82
2

#4 Mest för min skull, så att han inte ska vara fullt lika blöt när vi kommer in. Men jag skulle inte betala några stora summor, tänkte mest att det skulle vara kul att testa om det fanns riktigt billigt.

VildaVittra
0

#5 De blir ju fortfarande blöta och leriga underifrån med ett täcke, så jag har en riktigt bra badhandduk (microfiber) i hallen istället.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lexie82
0

Jag vet att de blir blöta underifrån också…

[Forest]
0

Rusta skulle jag rek om du letar mer täcke, billiga och mjuka sitter ofta okej.

Saffran0Spice
4

Skulle rekommendera ett riktigt billigt ''skit'' täcke till din hund eftersom den inte vuxit färdigt ännu, och sedan köpa ett ordentligt när hunden vuxit färdigt =)
Bra med regntäcken - man slipper få in en dyblöt hund och smutsen som fastnar i blöt päls 🙂

Lexie82
0

#8 Får kika på Rusta =)

#9 Ja, billigt skit var ungefär vad jag hade tänkt mig =)

Praefatio
0

Hööks har helt okej regntäcken för en billig peng, testa!

AktivaSiri
0

http://aktivahunden.se/produkt/pp-dog-coat-orange/

Om det är intressant har jag ett par täcken som blivit provade någon enstaka gång som du kan få till ett bättre pris. Hör av dig med ett meddelande om det skulle vara intressant.

Medarbetare på jakthundar.
Driver AktivaHunden.se