Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
LĂ€st 898 ggr
[TooLoover]
1

era framtida hundar!:)

Har hittat mina 2 framtida hundar Lancashier heeler och Australian schepherd!=)

Vilka Ă€r era?đŸ€”đŸ™‚

Nallemillan
1

Jag vill helt klart ha en Shetland sheepdog <3

de Àr sÄ himla fina :D

[TooLoover]
0

#1 HÄller med!:) De Àr jÀtte fina.

UtanAlias
0

Schablador eler ren schÀfer. Min första & hittills enda hund var en blandis mellan labbe o schÀfer

Fridaaaa
0

MĂ„nga raser jag vill ha sĂ„ fĂ„r se vad det blir för hund i framtiden, fĂ„r framtiden utvisa đŸ™‚

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

CissiD
0

Vi har en 5 mÄnaders Lancashire Heeler nu Àlskar denna rasen sÄ kommer troligtvis bli fler av den rasen . :) I framtiden vill jag Àven ha större hundar. SchÀfer kommer de nog bli men har sÄ mÄnga raser ja vill ha sÄ vi fÄr se vilken som passar nÀr de blir dags. :)

Kolla gÀrna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

[FridaGenborg]
0

Det kommer bli en till Sheltie iallafall, men lÀngre fram ska jag Àven Àga en till SchÀfer, en Aussie och en Grand danois.

[Mi-rand-a]
0

Japansk Akita Àr nÀsta ras jag vill Àga :)

[tk1971]
0

Jag fortsĂ€tter nog pĂ„ samma linje - det blir ganska sĂ€kert en till jackis. Å andra sidan gillar jag taxar ocksĂ„. Sambon dĂ€remot gillar pudlar
 😼

[Tilleli]1
0

SchÀfer, Jaktlabbe, Aussie, Rottweiler, Vit herdehund & KH Collie.. Alla kommer det nog inte bli, men nÄgon av dem hoppas jag pÄ!

IngaTrnqvist
0

Berger des pyrenĂ©nĂ©es Ă  face rase och tysk spets, klein eller mittel. Som det ser ut nu i alla fall.  Face rasen Ă€r sĂ€ker, men blev nyligen förĂ€lskad i klein/mittel, vet inte om det blir nĂ„gon sĂ„dan.

JonnaCecilia
0

Gul labrador och kanske bichon bolognese :)

Hiro
0

Jag vill ha en norrbottenspets och norsk buhund samt boerboel om det Àr mjöligt ^^

JoannaLi
0

Saluki! Eventuellt en brukshund (t.ex. schÀfer, jaktlabb, malle), om jag kommer fram till att det faktiskt Àr nÄgot för mig. Sen, om jag lyckas lösa jakt-problemet, sÄ vill jag mer Àn allt, ha en jÀmthund <3

Evelina!
0

JRT.

/Evelina, sajtvÀrd pÄ löpning, medarbetare pÄ inredning och kaninhoppning

LeaBus
0

Aussie. :)

Turast
1

SchÀfer, malle/terv , HH , dobbe , rottis Eh hahabrukshundar alltsÄ ;) men kommer sÀkert inte ha alla dessa raser :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte pÄ salamandern. Den sover.

kigon
1

NÀsta hund blir förmodligen en Eurasier och nÀsta kanske en Dalmatiner, men senare (över 10 Är) om livsstilen passar skulle jag vilja skaffa Alaskan Malamute.

Aussie Ă€r jag ocksĂ„ vĂ€ldigt dragen till men de passar inte min livsstil just nu, men kanske nĂ„gon gĂ„ng i framtiden đŸ™‚

Eller sĂ„ total-fastnar jag för en av dessa raserna och har alla framtida hundar bli dem đŸ˜‚

/ Kigon, medarbetare pÄ djurpyssel ifokus.

Viccan92
0

Ja du den som det visste. Det blir iaf en valp efter Bambi. Vi ska ha en merlefÀrgade hane som ska heta Truls.

Föder upp hollÀndare. www.freewebs.com/christmast

LuLeLo
1

ÅÄÄhĂ„, jag Ă€lskar att spekulera i sĂ„nt hĂ€r! 
Nu har jag en cocker, men jag har kommit fram till att nÀsta vovve ska bli en Flatcoated Retriever, just för jag vill ha liknande temperament som cockerns, men utan jakten och gÀrna med Ànnu mer arbetsvilja :). Men det hÀr ju ifall jag har samma intressen dÄ som nu dvs, att jag vill köra bruks och rallylydnad, annars har jag ingeeen aning ;P

Tass Josephine

Tessan01
1

Vet inte vad jag kommer ha men dessa vill jag iaf ha :P inte dock alla men men ;) Sheltie, Border Collie, Australian Sheperd, pomeranian, lÄnghÄrig tax
 Kommer sÀkert pÄ nÄn till men det Àr dessa jag har i tanke nu ^^

Summerdogs
0

Miniature american shepherd och sÄ vill jag gÀrna nÄgon gÄng i mitt liv ha haft en Borzoi

Zvintos
0

Fler staffar (staffordshire bullterrier), samt troligen en bullmastiff! đŸ™‚

tjoopa
0

Finns mĂ„nga fina raser jag velat ha :) Men vi kommer nog mest troligt att fortsĂ€tta med vĂ„ran ras bichon havanais, den passar oss sĂ„ perfekt 😀

doge
0

BestÀmde mig precis för en Grand Danois :)

Bjorsenbjors
0

Skulle vÀldigt gÀrna ha en tervueren eller annan belgisk vallhund. c:

[Tuulikki]
0

NĂ„gra jag spanat in Ă€r flatten, amstaffen, japansk spets, whippet och sĂ„ golden.. smĂ„kikat pĂ„ labben. Som ni mĂ€rker Ă€r jag lite kluven i vad jag villđŸ€

Just nu har jag en liten rasgrupp9-blandis som jag precis börjar fÄ rÀtt pÄ och sÄ ett tillÀgg: pojkvÀnnens BC+Labbe+Golden och dÀr finns det en HEL del att jobba med sÄ det fÄr rÀcka för tillfÀllet ;)

Cahira
0

Jag kommer ha welsh springer spaniel nĂ€r jag fĂ„tt iordning pĂ„ min fibromyalgi, gĂ„rd, jobb förhoppningsvis, körkort etc. 

Jag vill ha Pudel och en till chinese crested, och sĂ„ ska jag ha en boston terrier lĂ€ngre fram. Men just nu Ă€r jag mycket nöjd med mina fyra. â€ïž

Jag vill egentligen ha cairnterrier och standard schnauzer, men min rygg klarar verkligen inte av fler ryckraser. đŸ˜•

Jag kan Àven tÀnka mig att ha fler rescues. Att ta en rescue hÀr i USA rÀddar inte en hund utan tvÄ. Den man tar hem och den som fÄr ta platsen efterÄt och fÄ chans att fÄ ett hem ocksÄ. HÀlsokollen blir inte speciellt tÀt, men hellre en rescuehund en kortare stund som fÄr veta vad ett bra hem kÀnns Àn att inte ge dom en chans alls.

SajtvĂ€rd för Vallhundar, PĂ€lsvĂ„rd & KlickertrĂ€ning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

fellfrosch
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min framtida hund (Siberian Husky) ska vi hĂ€mta pĂ„ fredag! đŸ˜ƒ Han Ă€r 6 mĂ„nader gammal nu men 6 veckor pĂ„ bilden.

Sugar Mist
0

Aussie. Valltyp, kvittar kön.

-

Lilllens
0

MÄnga. Rottweiler, Staffordshire Bullterrier, Am.Akita, Alaskan Malamute, Boerboel Àr nÄgra raser jag vill ha.