Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 920 ggr
Sugar Mist
0

Godisfråga...

Hittade ett oöppnat paket korv i en kasse vi hade med oss till skåne i lördags, den har alltså legat ute i en hall under 4 dagar.. Går den att använda som hundgodis ändå eller är det bara att slänga?

-

LindaBlue
0

Lukta på den, skulle jag säga. :) Hundars magar tål iofs mycket mer än våra, men att hålla på och hantera sur korv är kanske inte så roligt.

Saffran0Spice
0

Lukta på dem och fundera på hur varmt det varit under de dagar de legat i hallen - om första tanken som slår dig är ''Bakterie-härd!'' så släng dem 😉
Funkar att smaka själv också, om du tycker de e ok, så tycker hunden troligast lika så ^^

baloo4
1

Tveklöst-släng den .

[tk1971]
1

Släng!

[FridaGenborg]
1

Skulle absolut slänga den, även om den bara legat i en dag ;)

Praefatio
1

Släng i den här värmen. Normalt sett hade det inte varit några större problem med nu är det för varmt för att äta mat som legat framme.

Michaela-N
1

Jag skulle kastat den, hade inte själv ätit av den iaf :-)

Ison
0

Jag hade luktat och slängt om de va härsket:)

Sugar Mist
2

Den är slängd :)

-

Ralktad
0

Va elak du är som tänkt ge din hund gammal korv…… Låt han flytta hit där det finns GOTT godis, inte gammal korv..  🤐

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Sugar Mist
0

pffffhhhh tänkte ge PENNY korven pfffhhh trodde du jag skulle ge min bäbi korv??? nä här få han ba köttbullar och ostbågar.

-

Ralktad
0

Här får han Gripa och oxfilé, och släppa sina mysiga analsäckar i min hand…

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Sugar Mist
0

Gripa vill ha hans analsekret, det vet vi ju redan ;;;)))) Oxfilé, pffh, här får han.. entrecôte(om han stal den eller inte tar vi någon annan gång), pffh mattes bäbi

-

Calibe
0

Det är rötmånad - släng!

Misarn
0

Definitivt släng!

Sugar Mist
0

#14 & #15 Se #9

-