Godisfråga...
Hittade ett oöppnat paket korv i en kasse vi hade med oss till skåne i lördags, den har alltså legat ute i en hall under 4 dagar.. Går den att använda som hundgodis ändå eller är det bara att slänga?
-
Lukta på den, skulle jag säga. :) Hundars magar tål iofs mycket mer än våra, men att hålla på och hantera sur korv är kanske inte så roligt.
Lukta på dem och fundera på hur varmt det varit under de dagar de legat i hallen - om första tanken som slår dig är ''Bakterie-härd!'' så släng dem 😉
Funkar att smaka själv också, om du tycker de e ok, så tycker hunden troligast lika så ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!

Tveklöst-släng den .
Släng!
Skulle absolut slänga den, även om den bara legat i en dag ;)
Släng i den här värmen. Normalt sett hade det inte varit några större problem med nu är det för varmt för att äta mat som legat framme.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Jag skulle kastat den, hade inte själv ätit av den iaf :-)
Jag hade luktat och slängt om de va härsket:)
Den är slängd :)
-
Va elak du är som tänkt ge din hund gammal korv…… Låt han flytta hit där det finns GOTT godis, inte gammal korv.. 🤐
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
pffffhhhh tänkte ge PENNY korven pfffhhh trodde du jag skulle ge min bäbi korv??? nä här få han ba köttbullar och ostbågar.
-
Här får han Gripa och oxfilé, och släppa sina mysiga analsäckar i min hand…
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
Gripa vill ha hans analsekret, det vet vi ju redan ;;;)))) Oxfilé, pffh, här får han.. entrecôte(om han stal den eller inte tar vi någon annan gång), pffh mattes bäbi
-
Det är rötmånad - släng!

Definitivt släng!
#14 & #15 Se #9
-